Diskuse

ANO - jsme klub masochistů !

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak trochu vám všem závidím vaše jednoduché ideologie. Sám to mám složitější. Snažím se vidět obrazy kolem sebe plasticky a zkoumat je z různých zorných úhlů. Jenže ty různé úhly pohledu jsou často nekompromisně protichůdné, neslučitelné. A já v tom lítám, nemám v tom jistotu, protože nevěřím žádné ideologii. Já nemám tak jednoduchou jistotu, kdo je padouch a proč. Ale ve skutečnosti vám nezávidím. Jsem rád, že si zachovávám svůj pluralitní přístup. Umožňuje mi to pochopit vás i ty gaunery...

:-)

2 1
možnosti
Foto

Souhlas, jenom bych měl výhrady k tomu, že někdy existoval nějaký zlatý věk z hlediska úrovně míry vulgarity ve veřejných i soukromých projevech. Viz třeba i Churchillovy urážky lady Astorové v přímém přenosu. A nebo i to, co a jak Hitler sděloval Benešovi ve veřejném projevu. V USA zase ve volebních kampaních také ledacos bylo řečeno. A mĺuva ministra zahraničí Kissingera také nebyla zvlášť vybraná. Totéž Nixona.

0 1
možnosti
Foto

Samozřejmě souhlas. Bylo by zajímavé slyšet, jak Babiš mluví o svých voličích :-)

1 0
možnosti
Foto

Nepochybně podobně, jako o svých spolupracovnících. Mluvil jsem jednou s jedním poslancem za ANO, mým kamarádem. Řekl, že pan Babiš je v soukromí neobyčejně vulgární a není schopen říct jedinou větu bez sprostého slova. Osobně si myslím, že jedinou jeho vlastností je čich, kde jsou prachy. Sociálně je těžký primitiv, v mezilidském styku rovněž.

3 0
možnosti
Foto

Proč já mám ten blbej zvyk, že se stydím za ty, do jim je to jedno? Měla bych šťastnější život. Na Tebe jsem ale pyšná!  ;-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Šárko, můžeš být, protože nosím Tvou kipu....:-)

0 0
možnosti
Foto

Nepodceňujte, pane doktore, Andreje Babiše. Je o třídu lepší, než celý zbylý poslanecký sbor. Poslechněte si ze záznamu jeho rozhovor pro ČT24, odvysílaný v čase 17:30.

A některé ostré výroky prezidenta? Jen smysluplně vyložil název "zbožňované" a politiky chráněné skupiny ruských výtržnic.

A Nelson Mandela? Bývalý terorista, že?

0 7
možnosti
JH

R^R^R^ Občas přemýšlíme podobně...

6 0
možnosti
Foto

Tak tohle vím už dávno...měj se

3 0
možnosti
Foto

R^Je na to smutný pohled:-(

6 0
možnosti
Foto

spíše mám pocit trapnosti za ně

5 0
možnosti