Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

díky za fotovzpomínkování blogovo setkávací:-)

1 0
možnosti

Tomáši, jsem ráda za naše seznámení, jste velmi zajímavý člověk! ( Šárka nekecala...;-D) Díky za pěkné fotky, mimochodem, se Zuzkou nic nekujeme, obdivujeme zdařilé miniaturní tenisky z dílny Heleny Koutkové. Pokud bude příležitost se zase někdy sejít, ráda se s Vámi uvidím ( Šárka určitě něco domluví...;-))

Hezký sváteční den:-)

1 0
možnosti
Foto

Tož děkuju, ale když jsou dvě ženské spolu, tak vždycky něco kují /znám to z domu - mám doma 3 a letité zkušenosti....;-D

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, šla by poslat ta hromadná fotka na můj meilík? Díky a zdravím;-)

jitkastanclova@seznam.cz

0 0
možnosti
Foto

Poslal jsem fotky na mail přes úschovnu....

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, pěkná repka! jsem ráda, že jsem tě poznala z voka do voka

1 0
možnosti
Foto

Je fajn koukat si do očí....R^

0 0
možnosti
VV

Ovsem chybi mi tam bloger vsech blogeru co presel z lidovek pres tyden az do dnes.

A jedna technicka, ty cervene oci se mi vubec nelibi, a pritom je to tak jednoduche je opravit.

0 0
možnosti
Foto

souhlas, ale já jsem daltonik a nevidím to...

0 0
možnosti
MV

moc rad jsem te poznal! a az tu fotku, na ktery jako jedinej z celyho toho davu žeru, fakt d ě k u j u...

fajn nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

ale Marku, ty degustuješ, degustuješ a degustuješ....žádný žraní...;-D

1 0
možnosti
JS

:-) Tomáši, díky Vám za úlovkyR^

0 0
možnosti
Foto

rádo se stalo, moc jsem nefotil a tak někteří zůstali nezvěčněni, čímž se omlouvám i Vám - ale máte tam aspoň muže ;-)

1 0
možnosti
Foto

Super akce, super lidé, super fotky! ;-)

2 0
možnosti
Foto

s prvními dvěma tvrzeními naprostý souhlas, s třetím váhavý.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám