Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

O64t14a 33K44i11n74c

14. 4. 2017 0:34

R^ Paráda. A přeji Vám hezké Velikonoce.

3 0
možnosti
Foto

děkuji, i Vám přeji klid a mír

1 0
možnosti
SH

Váš článek jsem si dnes potřebovala přečíst. A jsem ráda, že jsem ho nepřehlédla.

3 0
možnosti
Foto

Je radost psát pro vnímavé čtenáře.V

2 0
možnosti

Díky, Tomáši, díky! Smekám klobouk!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Nemusíte Bohumíre, jsme naladěni na stejnou vlnu....přeji usebrané prožití Velké noci.

1 0
možnosti
FV

Už ten titulek je krásnej - "

Od popela ke květům a ještě kousek dál"

A článek neméně. R^

5 0
možnosti
Foto

...do kterého vložili své bláhové tužby. On jednoduše nesplnil to, co lidská povaha vyžaduje a co ona považuje za správné.

Zdroj: http://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=598725

Nejen tohle ve Vašem článku,Tomáši,zaujme. Ale tohle je problém nad problémy. Jsme raději takoví, aby nás dav přijal, když se stane s ovacemi, boxujeme se uvnitř sebe sama, že ale něco už cítíme jinak, jinak než se od nás očekává..a co tedy s tím?. je to o naší síle vybočit a umět i ztratit, ale je to poměrně a hlavně dost o pravdě lásky toho davu... Někdy někomu i tady na blogu podsunu... buď svůj, neplń očkávání. Ti kdo tě rádi mají opravdu, přijmou tě se vším všudy...

A třeba v dalším jiném významu těch slov - Ti, co se tak hlasitě hlásí ke Kristu, by dost možná v reálu dneška ve zjevení pravdy jeho slov říkali, že ano...má být na kříži mezi zločinci.

V úterý mi odešel na věčnost spolužák, co jsme si rozuměli... neplnil očekávání, byl svůj, notně svůj a drsně svůj, ale obětavý a rytíř morálky.Tak jsem taková...

přeju Vám hezké Velikonoce a děkuju za článek.:-)

4 0
možnosti
Foto

Radko děkuju, ono to dilema řešíme dnes a denně, málokdo je vůči tomu imunní. Každý máme tu hranici postavenu jinak. Jeden pól je nekontrolovatelný egosimus, což vidíme u některých politiků, které nezajímá nic jiného, než ovace klaky. Na druhé straně zbytečná skromnost těch, kteří mají co říci, ale tak trochu se bojí zklamání a reakce davu. Tu svou jsem složitě nalezl relativně nedávno a musím říct, že od té doby mám mnohé ujasněno a žije se mi lépe.

Přeji Vám krásné prožití Velké noci, pakliže budete vzhůru ;-).

4 0
možnosti
DP

R^R^Hned dva palčáky, za moc fajn článek, jako "ušitý" na tyto dny.

3 0
možnosti
Foto

dvojnásobné poděkování Dane. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem ateistka, a přesto se mi líbí, jak o těchto věcech píšete. Hezké Velikonoce, pane doktore. :-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Jandová, mohu Vás ubezpečit, že čára mezi tzv. ateisty a tzv. věřícími je značně neostrá, pakliže je vůbec nějaká. Znám mnoho "věřících", kteří jsou jednoznačnými ateisty, neboť věří jen v jakousi modlu, kterou si vytvořili a která nemá s podstatou Boha nic společného. Pak znám mnoho lidí, kteří se označují za ateisty, kteří jsou principiálně věřícími v tu pravou podstatu, i když jí tak neříkají.

I Vám přeji klidné prožití Velikonoc, případně Pesachu. A děkuji za přízeň.

8 0
možnosti
Foto

Díky za krásný a tady na blogu spíš výjimečný článek.R^

6 0
možnosti
Foto

Potěšení je na mé straně.

1 0
možnosti
Foto

Mám radost, že máte radost, Alžběto. Přeji krásné svátky

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,94
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám