Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P31e88t36r 21N69e43d47o64m87a

20. 11. 2019 17:43

Clovek ktery se stane zavislym na Neurolu je stjene pro normalni zivot odepsany. Kazdy alespon trochu zodpovedny clovek si zjistit co to je, kdyz uz to polkne. Ten zbytek se placa v zavislotech na alkoholu, cigaretach, neudrzitelneho utraceni (s naslednymi exekucemi), jidle (s naslednou obezitou).....atd.... atp. Te druhe skupine stejne nepomuzete.

0 0
možnosti

Proč ten depresivní tón?

1 0
možnosti
Foto

Jednou mi ho obvodní předepsala, když jsem byla s nervy v koncích. A byl to fakt hnus, po pár dnech jsem ho přestala radši brát. Byla jsem otupělá a blbnul mi i zrak.

Neurol už nikdy.

1 0
možnosti
JM

Já to bral taky, i když jen 1 tabletku toho nejslabšího denně. Prostě se v kratší době sešlo několik úmrtí v rodině, člověk musel fungovat v práci a k tomu se potřeboval vyspat. Bral jsem to asi rok, ukončení jsem zvolil v době dovolené a nebyl to moc problém. Moc tomu nerozumím, ale znám několik lidí - žen, které berou 1,0 mg 3x4 denně třeba i 10 let a zdánlivě fungují normálně, dokonce si občas dají i sklenku vína. To už asi není moc dobré.

2 0
možnosti
MP

Pokud vím, VZP takový program má - https://www.vzp.cz/pojistenci/informace-a-zivotni-situace/prehled-vykazane-pece Jednou za rok si můžete bezplatně požádat o výpis veškeré poskytnuté péče včetně léků, lékáren a doplatků. Jednou jsem to udělal spíše ze zvědavosti, zda si na mě někdo nevypisuje fiktivní plnění. Na pobočce VZP mi přehled vyjel počítač prakticky okamžitě. Jsou to samozřejmě citlivé údaje a nejsem ani moc proto, aby si je mohl prohlížet jakýkoliv lékař či lékárník, jehož služeb využiji. Z IT hlediska by ovšem neměl být problém nastavit funkci, která vyjede pověřenému reviznímu lékaři pojišťovny pacienty nadužívající určité lékové skupiny.

0 0
možnosti
Foto

Pane Pinkasi, ten program je určen konkrétnímu pojištěnci. Nikoli - jak píšete - třeba jen ošetřujícímu lékaři. Pro účely kontroly u Vaší osoby jistě správná věc, nepoužitelný pro problém, který jsem popsal.

3 0
možnosti
Foto

I48v96a85n 47M76a45r20e28k

20. 11. 2019 16:27

Jednoznačně karma. R^

1 0
možnosti
Foto

jak píšeš, léky tohoto druhu, až v krajním případě a na poředpis a dohled lékaře.

1 0
možnosti
Foto

Šokovalo mě, když mi jeden pán na onkologii, kam doprovázel svou vyléčenou ženu na roční kontrolu, říkal, že bere 3x denně neurol. Ne ona, ale on!!! Prý by se jinak z nemoci své ženy zhroutil...

2 0
možnosti
Foto

Znám podobné případy, Zuzko, a někdy ten doprovod je na tom hůře, než samotný nemocný. Moc mne to neudivuje.

5 0
možnosti
IA

To jste napsal velmi dobře, protože Neurol je peklo a správně je napsáno v příbalovém letáku, že si člověk má uspořádat věci, které ho ke stresu přivedly nejdřív sám. Zkusit to. Jinak způsob užívání vede k návyku a to je zavazující, jako každá závislost, protože už se postižený nepokouší sám se vrátit do harmonického stavu.

Někteří lidé, kteří mají takové problémy jako úzkost, stress, aniž se jim něco přihodí, vlastně procházejí acédií a ani o tom nevědí, protože tato porucha je popsána v teologických knihách mnichy a jde o duchovní pocit prázdnoty. To nemusí pociťovat jen věřící člověk, ale na každého to může dolehnout.

To ani neví mnoho lékařů, pokud se teologií nikdy nezabývali. Osobně jsem tím prošla a použila jsem cestu rozjímání, kontemplace a vytvoření si duchovního programu. Jinak jsem to s doktorem probrala, protože jsem měla dost nezvladatelný stres a on mi řekl, že je to jen momentální hormonální rozlad, který přejde sám o sobě. Neměla bych odvahu brát Neurol a vůbec žádná antidepresiva. věřím, že je vždy cesta, jak z toho ven i bez těch léků. Přikládám charakteristiku acédie. Je to zajímavé a poučné.

https://www.pastorace.cz/tematicke-texty/acedie-christoph-kardinal-schonborn-1

3 3
možnosti
Foto

Dík za odkaz, paní Aghová. Snažím se co nejméně zde uvádět i podíl spirituality, protože se obávám, že by byla brána jako můj základní postoj k některým běžným věcem a byla by nejspíše i karikována. Navíc, český člověk je sice věřící, nicméně nikoli v B-ha, ale v mnoho různých i bizarních atributů našeho života. A vykládat mu, že by místo tabletky měl meditovat......no nevím....

Každopádně díky za návštěvu.

8 0
možnosti
Foto

J24a45n 51P16r79a36ž66á89k

20. 11. 2019 13:36

R^Tome, to je dobrý článek. Ale rád bych upozornil, že existují i další spolehlivě fungující a prudce návyková antidepresiva, třeba ženská náruč, předoucí kočičí kožíšek nebo parta dobrých kamarádů:-)

6 0
možnosti
Foto

To je, Jene, samozřejmě pravda, všechny tři Tebou vyjmenované způsoby spolehlivě odstraní denní i noční chmury....;-)R^

4 0
možnosti
JJ

Nevím a opravdu nemohu posoudit, jestli ten způsob přes "bílé koně", je opravdu tím hlavním jak se nedovolené léky dostávají na trh. Nic proti evidenci a regulaci. Ale pokud se zvýší nedostupnost a i nadále bude poptávka, nezmění se v reálu vůbec nic, než že se zvýší na černém trhu cena. Borci si tu cestu vždy najdou. Je to jako s ostatními drogami.

Vím, že mne asi budete, pane doktore, kamenovat a nikdy bych nevěřil, že k tomuto názoru někdy dospěju, ale já bych legalizoval všechny drogy. Vím, zpočátku by to asi bylo poněkud více bolestivé, ale jsem přesvědčen, že v relativně velmi krátké době by kriminality a všeho toho utrpení které to dnes provází, bylo nakonec méně.

Viz prohibice na alkohol v Americe.

Jinak - nespadnout do drogového kolotoče je často i velkým dílem životního štěstí.

3 1
možnosti
Foto

Nevím, proč bych Vás měl kamenovat za názor, který je korektní? Souhlasím s Vámi, že se jistě najdou jiné kanály - nejspíše ze zahraničí a že cena této komodity poroste. Srovnání s drogami je naprosto jasné.

Stran legalizace.....tam si nejsem tak jist, i marihuana nakonec působí vyšší podíl demence, a to je tzv. měkká droga. Jistě by měla vzrůst povšechná informovanost o důsledcích - zejména těch dlouhodobých. Na druhé straně o blahodárnosti konopí u spastických stavů již nikdo nepochybuje.

A Vaše poslední věta - měla by se tesat do kamene.

pěkný den.

1 0
možnosti
MK

Pokud má nemocný dostatek času, je schopen oběhnout pár dalších lékařů a od každého nafasovat další balení.

Zdroj: https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=736221

Dovolím si zkopírovat jednu větu. A nerozumím tomu, že nemocný si oběhne pár dalších lékařů... například kterých? Předpokládám, že obvodního má každý člověk jen jednoho. A kteří další jsou kompetentní mi tyto léky předepsat? Stomatolog, gynekolog, urolog, chirurg, internista....o tom prodejci píšou, že měl Neurolů plnou igelitku. Nějak se mi nepozdává, že by to měl jen od lékařů. Jestli s tím kšeftuje dlouho, tak snad neexistuje lékař, který mu to bude předepisovat každý týden. A předpokládám, že lékař zapisuje předpesané léky do karty pacienta? Nebo je to jinak?

0 1
možnosti
Foto

Pokusím se Vám to objasnit. Dneska nelze prakticky zjistit, že jeden pacient chodí kupříkladu k třem- čtyřem neurologům, ve velkých městech je jich v terénu prostě několik a nemohou si sdělovat, kdo k nim chodí. Pak je totéž třeba u internisty, třeba i u psychiatra. Těm všem může sdělit, že má doma nemohoucí maminku atd. Fantasie u těchto lidí bývá obdivuhodná.

Takže - u níže zmiňovaného mého nemocného, který u mne dostával jeden drahý a silný lék - jsem až po čase a zcela náhodou zjistil, že je pacientem i mého kolegy. Pak jsem již trochu zapátral a zjistil jsem, že jej zná ( a ošetřuje ) většina mých kolegů. Pojišťovna tento fakt po dlouhou dobu nijak nezohledňovala, ačkoli jim muselo být jasné, že jde o zneužití. Když jsem na to upozornil, tak ten jedinec změnil zdravotní pojišťovnu a přestěhoval se mimo město.

5 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám