Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Jsem rád, že jste H. Hegerové věnoval pozornost. Dobře popsaná její umná originalita - Um hrát si s city posluchače ! Podobně existuje např. Impresionismus - Stojí se před obrazem a člověk vnímá jím vyvolané pocity ! O tom je pak i Šanson, pak k tomu i smysluplný - potřebný text ! Pravda, většinově se to moc už nenosí ...

Hegerovou beru - "Jako součást rodiny"! Spousta společných znaků - Narozena, roční, jako moje maminka - Její syn narozen - jako já samotný ! Paráda ! Hana pochází taky - ze Super špatné rodiny ! Otec bankéř rolnického původu nebyl a její matka s urozenými předky je taky v dělnictvu, zastoupení neměla ! K tomu všemu ta vzdělaná babka, která ji dala Carmen ! Úmyslně, aby to nebylo možno zdrobňovat. Aby, věci byly jak měly být. Nebyly - Nadané děvče se sice prosadilo, nicméně obvyklou - dobovou obklikou přes prostředí fabriky. Pak se vlastní pílí dostala až do Olympie Paříž ! A opět, tam se služebně dostal i můj otec Revašista - (Až se sžil s dělnickou třídou v Karnole). Perlička nakonec - Ona opustila Bratislavu - Já šel do Bratislavy studovat ! Její bonmot - Levandulová ? No konečně mám jakýsi Cajdák !:-)

3 0
možnosti
Foto

Já vůbec nejsem na šansón ( ten mám v životě, a proto jsem v hudbě spíš na "Ty jsi má, levandulová"), ale souhlasím s Vámi stopro.

3 0
možnosti
MB

Alenko, snad ještě k doplnění. Je spousta zajímavostí a trvá to, než - li, to člověk objeví. Mám rád filosofii - tedy odmítač matematiky. Hrůza poznání, že jde vlastně o totéž - Na základě souboru pravidel, dojdete k výsledku. Malířství jsem chápal - Jako fotografii, čím věrnější, tím je autor větší borec. Klasicky jsem zesměšňoval kubisty, impresa. Důkaz - Jak to mám na zeď pověsit - Hore nohama ? Podobně básně - Tvrdý, mladý chlap to nečte ! Je to přece změkčilé, tedy pro ženy ! Opět chyba, básně jako kus geniality - zkratky příběhu, sděleného , dokonce rýmovaného k čtenáři ! Shrnuto - Něco na člověka působí a vyvolá to v něm dojem. "Nejsem z kamene", jak moudře pravil - Quasimodo. Tam potom patří i ty šansony. Jistě, někdo - raději Korunou si hodí a pak se o tom napíše i 25 - 30 blogů ! (Míněno neadresně, obecně) ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Velká karma, Tomáši, dík za vzpomínku.

A je krásně napsaná, moc fajn čtení na neděli. R^VR^

Mimoděk se mi nabízejí "jistá srovnání", ale jsem si jist, že Hana Hegerová je i v tomto velice nad věcí, takže to nebudu dál rozvádět. Velké gratulace k jejím narozeninám! VVV

10 0
možnosti
ZS

Díky za připomenutí skvělé šansoniérky. Její koncerty byly zážitkem a pohlazením na duši. V

7 0
možnosti
Foto

J21o92s59e67f 27B15á39r71t90a

20. 10. 2019 9:42

Ještěže mám její desky, v rádiu moc slyšet není. A to je škoda.

4 0
možnosti
Foto

Je to tak, ale ona není mainstream (naštěstí). Je pro náročného posluchače. Pěknou neděli.

3 0
možnosti
Foto

Jó, paní Hegerová, to je Někdo.

Díky za připomenutí.

10 0
možnosti
Foto

Ano, a hezkou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Karma.Diky za pripomenuti

6 0
možnosti
Foto

Tohle dělám rád, pane Bárto. Pěknou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, krásně napsané, díky. Dejte si na její zdraví pořádný šnaps, nejlépe slivovici. Naposledy jsem to za domácí vaječný likér schytala " Je dobrý, ale piť sa nedá." V;-D

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, krásný a citlivý článek, dala jsem karmu za nádherný pocit u čtení. H. H. miluji, můj hlas je pouze použitelný na šansony.R^

5 0
možnosti
Foto

díky a pěknou neděli.

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,44
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám