Diskuse

Kouzlo SPZ

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty SPZ že Španělska jsou sice vtipné, ale nejsou na objednávku.

0 0
možnosti
Foto

J51a16n 76A56n60d17r26l28e

28. 4. 2023 3:14

Tomasi, u soukromych osob tuhle modu nechapu, ale je dobra pro rozpocet statu, ale nakonec proc ne treba dat sve mile medaka s jejim jmenem na znacce k narozkam, u firem tomu rozumim, dobra reklama za 10000, ale musim rici a i jsem to mnohdy daval na fb, za meho pusobeni v UK jsem potkaval krasne znacky, MRD, PRC bylo bezne... Tobe ovsem dnes uz to neni prece SPZ, ale RZ, ale to neres, ja to taky porad popuzivam prijedes do MT?

1 0
možnosti
MP

Tak to je hodně dobré. Já myslím, že BLB by měla být také Bratislava, ale někdo kdysi říkal, že to B přeskočili . U nás v ulici občas parkuje jeden se značkou ITAL1ANO, což mi přijde celkem vtipné.

1 0
možnosti
MV

u nas sem tam zaparkuje cerveny mercedes s spz: STAR1

blondyna v legina(ch)

moc zdravim, Tome

1 0
možnosti
Foto

Super U nás si to príslušní väčšinou majetnejší občania priplácajú

0 0
možnosti
Foto

Ještě jednu, fakt vtipnou, jsem videl:

1A1 JSOU2

5 0
možnosti
JP

Skvělý blog, Tomáši, s hodnotným dokumentárním materiálem. Mám to stejně jako ty, když vidím, třeba skutečně vydané RZ jako BOND 007, ZA VODOU, KING nebo HELLBOY, zpomalím a nechám předjet. Pozoruhodný jev, dát o sobě vědět, že jsem zoufalec - a ještě za to zaplatit. Je to zhruba na úrovni triček s nápisem Jsem sexuální instruktor, první lekce zdarma.

5 0
možnosti
Foto

Začal jsem fotit tyhle kuriosity poměrně pozdě ( a potažmo si jich všímat ). Nejspíše mi unikla řada dalších. Jinak to máme, Josefe, stejné a těmi Bondy, Kingy a blby....

3 0
možnosti
MS

V zahraničí to bývá zajímané. Třeba v Maďarsku jsem narazil na jednoho JEW.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,46
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám