Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Okamura u Soukupa na Barrandově říkal, že má na každý ministerský post spoustu kvalitních lidí. Předpokladám, že toho nejlepšího nominoval na prezidenta. Tak to potom jo.

7 0
možnosti
Foto

No, já jsem tedy žasla, že mu někdo vůbec hodil hlas, tolik procent mi připadlo neskutečných. To je odvaha, vyslat takového kandidáta v roce 2023 do voleb v ČRR^. Bylo mi ho líto v diskuzích, připadal mi zneužitý

6 0
možnosti

No ještě větší kalibr,byl p.Skála

3 0
možnosti

Hezká ironie ve stylu Divokého kačera. Karma.

5 0
možnosti
Foto

Mě dostal Okamura vyjádřením, že SPD vygenerovala další silnou osobnost. Hned po něm samém.

24 0
možnosti
Foto

No, třeba pan Bašta uzvedne činku o 100 kg, pak by tvrzení pana Okamury bylo překvapivě pravdivé...

9 0
možnosti

Já beru vážně varování Svobodných Rusů před tím, abychom se stali otroky Kremlu. A to nebezpečí je větší u Babiše.

https://www.svobodnirusove.cz/cz/svobodni-rusove-varuji-cechy-pred-volbami-prokremelskych-kandidatu/13/

12 0
možnosti
Foto

Život je nespravedlivý, přejme našemu mírotvorci vše dobré;-D

15 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

14 0
možnosti

Už z pohledu suchých čísel je to zajímavé. Hnutí ANO má trvale 30, SPD 11%. Oba kandidáti mají 35, Bašta 5%. Zavedené strany se utkaly s prostými občanskými kandidáty. Jsou bez podpůrného profi aparátu. Přitom předpokládám- Bureše volili členové KSČm i SPD. V tomto smyslu, jde o matematický debakl populistů. Jistě, o 2 kole? Rozhodne především početní účast voličů. Přesto věřím, konec jedné šílené éry. Deratizace - Debabišace ...

Replika mistra skečů - "Smutného muže"? Bašta svůj slib splnil. Byl spatřen na veřejném WC. U chlapeckého járku akt provedl. Vládu odvolal. I přísahu složil - U stolíčku obsluhující báby ... :-)

16 0
možnosti
Foto

Vítězství komunistických kandidátů na prezidenta ČR pokládáte za konec jedné šílené éry?

0 14
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,51
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám