Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to tak, Tomáši. Jestli nějaká potřeba limituje k nekonečnu, je to dámská kabelka. Teď jsem snaše dal jednu pod stromeček, všechny další dárky pro rodinu syna zapomenuty, kabelku nosila celý Štědrý den po domě, odmítla ji (i na mou výzvu) sundat (měla ji přes rameno) a opakovala, že ji Ježíšek mimořádně potěšil. Nesnažme se to pochopit, tajemství dámské kabelky je jak Enigma pro Eskymáky. Pohodový nový rok 2023 přeju, Tomáši.

4 0
možnosti

Buďte rád, že vaše žena sbírá kabelky a boty. Já jako kreativní výtvarnice sbírám kde co, neboť všecko se hodí k nějakému zpracování. Kromě nářadí mám plnou místnost všelijakých šroubků, koleček, řezbiček, dřevíček, větviček, korálků, knoflíků háčků a páček, prkýnek, rámečků, krabiček, střepů, ústřižků, peříček, klubíček a tak to mohu pokračovat donekonečna. Totéž ve větším provedení mám ještě v kůlně na zahradě. Pár kabelek je proti tomu směšná položka.

3 0
možnosti
Foto

Ako píše Horst, kabelky skrývajú mnohé tajomstvá:-):-)R^

2 0
možnosti
Foto

Vynikající! Jen dodám, že občas uvádím obsah ženské kabelky jako důkaz, jak moc vzdálené pravdě je všeobecně rozšířené (mezi ženami) tvrzení, de facto pověra, že toliko ony, na rozdíl od nás, jsou pořádné, pořádkumilovné. Jako obvykle - všechno je jinak.

2 0
možnosti
Foto

Kabelky používám do samovolného rozpadu, avšak více kusů je potřeba pro různé příležitosti.:-) Co je zajímavější, bývá obsah. Před časem mě šéfová poslala vyzvednout MS na Zbraslav a mně se nechtělo vytahovat tašku. Když jsem po návratu lovila kelímky a lékovky z kabelky, smála se, že až něco bude chybět, víme, kde hledat.;-D

3 0
možnosti
Foto

Kabelky dokáží skrývat mnohá tajemstvíR^ Celé rodině přeji bezpečný přechod do roku 23!

3 0
možnosti
Foto

brilantní, pohodovéR^...Přeji Vám veselého Silvestra a veselý a zdravý celý nadcházející rok:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS