Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ne každý má to štěstí, že potká tesaře.VVV

2 0
možnosti

Přímo Boží, Tome. Děkuji za provoněné adventní zastavení.V

2 0
možnosti

Střetnutí s bohem může mít různé podoby. Líbí se mi, že tabakizuje. Můj dotaz - minule k Jehovistům - "Zda lze v nebi kouřit"? Byli zmateni Matouš nic nepsal. Ten kouřící, skutečně hodně lidí zná a pamatuje si. "Pravil - Já vím, Bylo ti tehdy sedm let". Ta skleněnka dodnes leží, ve svodové rýně :-) K. Čapek byl veselý a Kugler hleděl ... !

2 0
možnosti
Foto

... a Bůh na svý pravidelný inspekční štaci má u mě malý dluh, co horko těžko splácí. Tomáši, úžasné. R^ Krásný advent.

2 0
možnosti
Foto

Davide, nechtěl byste psát i na Blogosféru?

1 0
možnosti
Foto

Krásné adventní, děkujiV

3 0
možnosti
Foto

Počtení jako požitek... Taky je mi takhle blízký... Nejen něco mystického z knih či obrazů....

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS