Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^R^R^R^R^

Pokud by nezvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí, zvítězí Putin, Zeman, Babiš a další lháři a egoisti!

Díky za článeček!

:-)

0 0
možnosti
Foto

J58a62n 90K25o38z56á17k

13. 8. 2022 23:03

Kolik lidí může věřit tomuto "herci"? Jednou jsem chtěl

skouknout jeden jeho film, který mi doporučil známý. To se nedalo. Prý v Americe byl úspěšný, tak nevím.

2 0
možnosti
Foto

K NEUVĚŘENÍ! Expert...

3 0
možnosti

On ví, dělal pro CIA nebo něco takového. Takhle, tvrdil to o sobě. Natočil několik dobrých filmů a díky tomu se stal slavným(známým). Dnes je prostě jinde.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši trochu to navazuje na téma cirkusu... a laciného divadla. V tomto případě až obskurního... Ale avantgardní umělci a inteligence mají k Moskvě lásku tak nějak historicky. Ty chytřejší pak ona náklonost v případě návštěvy přejde...

7 0
možnosti

Mám pocit, že si tu lásku a náklonost rusáci platí.

2 0
možnosti

Označit filmy se Stývnem Seagelem jako céčkové je pro něj příliš lichotivé. Hledal bych písmeno spíše v dolní polovině abecedy. Jinak☝🏼

6 3
možnosti

Pardon, mělo být plus.

1 0
možnosti

Nejdřív jsem si řek, "že to panu doktorovi stojí za to". Ale nelituju, že jsem nakouknul. Řádky pobavily a popis tohoto umělce, který ve film. průmyslu kope tak maximálně okr. přebor, naprosto sedí. Jen mi tam trochu chybí opomenutí jeho neodolatelnosti u žen. S mladejma holkama to prostě umí, to se mu musí nechat. R^

4 1
možnosti
Foto

Milý pane Kloboučníku, nevím jak Vy, ale já se bavím psaním blogů. A pokud mi média nabídnou takovou chuťovku, jako jsou bláboly obesního "užitečného idiota" (autor výroku Vladimír Uljanov), je mé puzení příliš velké, než abych ho nechal ležet. A pokud jsem Vás pobavil, účel blogu byl splněn.

10 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
9 0
možnosti
Foto

No to je fakt, žádná válka a Miloš měl zasejc pravdu.

3 0
možnosti
Foto

Je to zvláštní chování, stejně jako Maradona a Fidel. Čertví, jak se to těm lidem přihodí. Karma.

3 0
možnosti
Foto

Bude tam nějaké trauma - z dětství, pád na hlavu, mnoho facek, u pana Seagala nejspíše i následky kick boxu.

2 1
možnosti

Steven Seagal už je starý, natáčení už mu nejde, a tak se živí jako Putinův poskok. :-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,44
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám