Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-):-):-):-):-):-):-) Díky za poučení i humor! R^

0 0
možnosti
Foto

Tomáši mě hlavně baví představa, kde asi nazí policisté ukrývají své odznaky a průkazy ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nechci ani domyslet.....

1 0
možnosti
Foto

Dobrý, pobavil jsem se! R^ Snad nejvíce mne pobavila představa, jak je zloděj nakonec zakleknut 65 letou nudistkou o váze 120 kg.

Jednou jsem se zeptal znalého člověka, zda jsou na nudapláži hezké ženské. Dostalo se mi odpovědi, že častěji bych tam uviděl rozvalené staré báby s roztaženýma nohama.

3 0
možnosti

Na nuda pláž se chodím slunit. Dámy nekritizuji. Ale podívám se také rád! :-)

0 0
možnosti
JR

J79a24n 19R94á26ž

6. 8. 2022 15:05

Nejlepší blog dnešní (zatím) autorské produkce zdejších stránek.

R^. Samozřejmě karma!

7 0
možnosti
VF

Už jen ta představa je fantastická! Směji se od té doby, co jsem o tomto detektivním případu četla. Brněnští naháči jsou ale i velmi přátelští.:-)R^

7 0
možnosti
Foto

Moje fantasie pracovala naplno. Představa, že onen lapka prchá před rozlíceným ryčícím davem naháčů, je prostě neuvěřitelná. Myslím, že se rád vzdal.

5 0
možnosti
Foto

J23a70n 59A27n47d77r54l31e

6. 8. 2022 14:16

Palec nahoru tobě i jim v uniformách i bez 😊👍

2 0
možnosti
Foto

Čím by byl policista bez uniformy?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS