Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J44a60n 54A33n59d24r46l37e

27. 6. 2022 18:02

Dík Tomáši za přiblížení jistě krásně atmosféry, 😊

1 0
možnosti
MV

Krásně jste pobyli. Já pracoval, zato budu mít celý prázdniny jako ve škole! Všem krásný dlouhý léto přeju.

3 0
možnosti
Foto

Ještě mě také napadlo, že by se slušelo, abych poděkoval redakci nejen za organizaci příjemného večera, kde bylo k mání výborné jídlo (tataráček a řízečky byly prostě famózní!!!) a kde ani pití nezůstávala pozadu (Plznička jako křen), za večer, kde byla příjemná společnost, ale v neposlední řadě i sám za sebe za cenu redakce, které se mi letos dostalo. Já vím, že chleba levnější nebude, ale potěšilo mě to. Takže díky!R^

4 0
možnosti
Foto

Myslím, žes to udělal, nebyls na srazu poprvé. A mně potěšilo, že jsi cenu dostal Ty.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Tome, jo, bylo to příjemný pokecání, obzvláště naše společné vyprávění si našich klukovských lumpáren bylo výživné... ;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si pošmákl. To, že jsme byli všichni v dnešním světle přinejmenším ADHD (jestli ne něco horšího), je faktem. Ale aspoň jsme se dobře bavili a je na co vzpomínat.

A Tobě ještě jednou velká gratulace k blogovému "Oscarovi".

2 0
možnosti
Foto

R^ ,,Liga výjimečných";-)

2 2
možnosti
Foto

Ne. Blog je o těch, co přijeli na sraz. Je na tom něco zvláštního?

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, ráda jsem si vychutnala Tvoji fotoreportáž. Zdravotní problémy byly proti, abych se zúčastnila, ač bych mezi vás jela moc ráda. Ale i kdybych byla fit, je pro mě termín hodně nevyhovující. Šestá večerní v pátek... to je jen pro ty, co bydlí v Praze a hodně blízko, a pak pro ty, co si zajistí v Praze nocleh. Nejsem ani jedno. Brala bych blogerský sraz třeba v sobotu v poledne či odpoledne, prostě tak, abych se vlakem mohla vrátit domů a nemusela se v noci bát nádražních opilců. Myslím, že v takto zvolený čas by i účast byla určitě hojnější. Tak ráda bych vás všechny viděla!!!

2 0
možnosti
Foto

Asi je to problém všech, vyjma Pražáků (tím nemyslím Honzu a Soňu...). Jedinou možností pro Tebe je fakt nějaký hotel, dá se najít i v Praze za celkem slušný peníz. Je fakt, žes tam chyběla.

1 0
možnosti
Foto

Jakožto později dorazivší jsem rád za článek i fotoreportáž. R^

1 0
možnosti
Foto

Super reportáž! Díky! R^

2 0
možnosti
Foto

Mou fotku jsem zde neobjevila, leč nezoufám, jsem tomu ráda. Já radši fotím, než jsem focená. A bylo to bezva:-)

1 0
možnosti
Foto

Trochu ses mi rozmázla.....

0 0
možnosti
DV

D68a32v35i79d 33V52l92k

26. 6. 2022 18:12

Jak rád bych s Vámi pokecal. Nicméně poté, co jsem propustil skoro všechny své zaměstnance, za ně všechny musím pracovat;-D. Ale příští rok, jestli teda ještě budu živ a Bloger roku se bude slavit, tak bych se po letech zase asi zastavil:-)

3 1
možnosti
JZ

Promiň Davide, mělo být plus. Ty mobily. Doufám, že se příští rok uvidíme. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,28
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám