Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dekuji za clanek. Je nesmirne osvezujici, kdyz otevru BLOG a v prubehu cteni uplne zapomenu, ze se jedna o osobni stranku a nikoliv hlavni stranu popularne-naucneho magazinu.

2 0
možnosti

I15v33a32n 98M13i91n34á74ř

2. 1. 2022 19:16

Díky Vám za krásnou vzpomínku k Ježkově výročí. Dodnes ochraňuji jeho nahrávky na starých deskách. Tenkrát v 50 letech to byla nesmírná vzácnost. Nikdy jsem ani na okamžik nezapochyboval, že hudba JJ - je umělecky a hodnotově zcela srovnatelná s dílem George Gerschwina. Její síla je opravdu zvláštní. Všem poválečným generacím jednoznačně symbolizuje 30 léta, aniž by někdo byl jejich pamětníkem.

4 0
možnosti

Jeho Bugatti step je úžasný a pro mě je nepochopitelné, jak může někdo takovou skladbu vytvořit. Tak si to pouštím a žasnu nad tou nádherou.

3 0
možnosti

Pokud jde o Ježka, nelíbil se mi jeho způsob hudebního vyjadřování.

0 6
možnosti

To se může stát. Mě se nelíbí váš způsob vyjadřování o Ježkovi.

5 0
možnosti

Ano, Jaroslav Jezek byl hudebni genius par excellence!!

7 0
možnosti

Mám takový dojem, že klavírní koncert, který Ježek napsal ve 20 letech byla od něj recese, kterou málokdo pochopil.

1 0
možnosti
Foto

Skvělý článek.

5 0
možnosti

Zasloužená karma Tome. :-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám