Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuju! Smutně krásné. V

Já sám veřejně sázím a pěstuji málo, ale mezi cizími záhony potkávám řadu vandalů. Nemá cenu se s nimi hádat, správce domu jim z nepochopitelného důvodu dává právo chovat se hrubě; když jsem se s nimi pohádal, nejednou mě za to správce vykázal.

Mimochodem – dokáže si někdo představit, že by se něco takového dělo bez alegorie třeba v Průhonicích?

--

Nenapěstoval jsem se ve vaší původní spoluzahradě toho tolik jako vy, tak to ještě zkusím (zvlášť když mé vlastní záhonky programově a nekontrolovaně neničí beztrestná tlupa vandalů), ale do vaší nové zahrady jsem před pár dny začal nakukovat a líbí se mi tam. Možná si i u vás dovolím vysadit nějaký nesmělý semenáček. Teď v přírodě kvetou sasanky a jsou nádherné, ani je nemusí vysazovat člověk.

Držím palce!

0 0
možnosti
Foto

Budete mi, pane doktore, chybět. Neznám mnoho lidí, kteří umí vyjádřit své myšlenky, jako to umíte Vy. A navíc myšlenky, se kterými jsem se mohl téměř vždy ztotožnit.

Ale plně Vás chápu. Přestal jsem zde psát ze stejného důvodu, jako Vy.

Přeji Vám, pane doktore, vše dobré.

2 0
možnosti
Foto

Milý pane Sobotko, děkuji za kompliment. Jinak pokračuji dále, jsem k dohledání. Zkuste http://www.blogosfera.cz.

0 0
možnosti

Správce domu, který není schopen ochránit krásné a kvalitní výpěstky a jejich pěstitele by neměl mít právo vykonávat funkci správce. Dnes jsme alu už zase svědky toho, že tupé a bezduché spravování poplatné majiteli domu, je opět vítáno. Kvalita se dnes nenosí vládne jen populismus a zdánlivá demokracie. Proti takovým správcům se nelze ohradit, protože jen svévolně vládnou palcem nahoru a palcem dolů a blíží se spíše drábům než správcům.

Historie nám říká, že takoví se najdou vždycky a bohužel nikdy nezmizí.

1 0
možnosti

Pane Vodvářka, přeji Vám vše dobré zde i jinde. Zdejší blogy i diskuze jsou pro mne tím nejlepším, co jsem kde na českém netu našel. Zas tak moc jsem toho neviděl, ale jinde měli zaměření víc jednosměrné a diskuze buď jednovýkřikové-bezdiskuzní nebo i sprostě urážlivé. Tady bývala všehochuť témat, i když časem roste sprostota i počet bezsmyslných článků. Za Vaše děkuji, domnívám se, že je píšete ze srdce a s talentem vyjádřit jasně Vaše stanovisko.

Nejsem zde zahradníkem podle Vašeho článku, a tím jsem trochu jakoby vyšachován ze zahrady u domu. Ale jistě byla tato zahrada navržena i pro kolemjdoucí nájemníky domu, ne jen pro zahradníky. V této naší zahradě hledám poznání pro radost z poznávání. Poznávám také svým psaním o tom, co se mi líbí, nebo co mi vadí. Tolik věcí člověk ještě nezná a život tak ubíhá... Pokud Vás tady nějak nepřiměřeně obtěžuji (tedy v diskuzi pod Vašimi články), tak prosím za odpuštění. Ze srdce někdy vyjdou i věci, které by tam neměly nikdy být. Děkuji a buďte zdráv.

0 0
možnosti
Foto

Milý pane Pavelko, i Vám přeji jen to dobré. Věřte mi, že se už nedívám zpět, jen dopředu. Budu psát dále, ale v prostředí, které nebude zaneseno špínou a hloupostí. Pěkný večer.

1 0
možnosti
Foto

Ujišťuji Vás, že každý dům lze MINOUT, byť by byl sebekrásnější. Stačí si prostě vybrat takovou cestu, která kolem něj nevede. A to i v případě, že dům UPOUTÁ na dálku, tedy ho nelze PŘEHLÉDNOUT.

Domy (nebo cokoliv jiného) buď lze nebo nelze MÍJET BEZ POVŠIMNUTÍ, záleží na vkusu každého z nás...

0 0
možnosti

P73e78t31r 51S14k31á26l32a

2. 4. 2020 9:49

Prosím všechny diskutující aby nereagovali na toho trolla postiženého grafomanií. Ono ho časem to plácání bezduchých provokací snad přestane bavit pokud ho všichni přestaneme přikrmovat. I když ještě někteří pamatujeme pana Hermánka, který ze zoufalství občas reagoval sám na sebe. Na druhou stranu ale ve srovnání s Horákem nebo Ličkou zlatý Hermánek.

1 0
možnosti
Foto

Pro mě byl pan Hermánek zábavnější jako diskutér, než bloger... a na rozdíl od D.H. jsem v jeho příspěvcích neviděl cílenou snahu ublížit ani náhodou...

2 0
možnosti

Tak jsem se právě probudil a mé první kroky vedly k zapnutí PC a teprve poté na WC a do koupelny kde po ranní očistě jsem se před zrcadlem pomodlil se s nadějí, aby včerejšek, byl pouze smutným černým snem, kdy se na nás snesly ty smutné zprávy, že jednak byla ukončena lotérie Účtenkovka, a pak tou poslední osudovou ránou byl avizovaný odchod, kterým nás strašil jeden z vrcholných zdejších pisálků.

A tak při tom chvatu kdy jsem si připravoval snídaní a ranní kávu jsem se málem při zalévání hrnečku a šálku opařil vařící vodou, jak se mi třásly nedočkavostí ruce, až najedu na zdejší rubriku a najdu zde nový příběh našeho ranního ptáčete.

Ale pak přišla skutečně studená sprcha, když jsem zde jako odpověď na položenou přímou otázku jedné z diskutujících po chvíli hledání nalezl autorem preSentovanou lakonickou odpověď, která na rozdíl od jeho tradičních literárně vycizelovaných, jen obsahovala v 08:17 hod. dvě písmenka, která složením dávala jednoznačné vyjádření "Jo".

...a tak jsem dospěl k závěru, že nejen pro mne, ale myslím pro řadu dalších čtenářů už svět nikdy nebude takový jaký byl předtím, podobně jako to kdosi pronesl tehdy po tom 11. září před léty.

0 0
možnosti
Foto

J22a35n 53A75n73d86r58l46e

2. 4. 2020 11:14

Helejte, pane Horáku, ty Vaše příspěvky jsou tak úžasně dlouhé a přitom v nich dokážete bez zbytečné vaty udeřit hlavou přímo do hřebíku, jste originální, takový svůj, ale také vtipný způsobem, který pochopí jak vzdělanec, třeba doktor, tak nedouk, nejmenuji. tak živnostník nebo žena v domácnosti či důchodce, kolikrát při jejich čtení se až zastydím že podobný obrat, myšlenka nebo závěr nenapadl mne, jak jsou chytré... Prostě, nechtěl byste zkusit psát VLASTNÍ blogy?;-D

1 0
možnosti

Naprosto chápu, Tomáši. Kdysi jsem dětem vysvětlovala, že sebekrásnější dům je jen hromada normalizovaných tvárnic a jiného materiálu, pokud není domovem. Stejně tak sebekrásnější zahrada není potravou pro duši, pokud v ní jsou nesmrtelní parazité. Věřím, že krásné květiny, které vypěstuješ i se svými přáteli v zahradě nové pomohou zacelit rány, které vytvořili škůdci a bezzubost správců. Pevně doufám, že se do té zahrady budu moci za tebou a dalšími pěstiteli podívat ;-). Děkuji a karma. R^

2 0
možnosti

A na úplný závěr, ještě než se odeberu po náročném dnešním dni k zaslouženému odpočinku, bych chtěl doufat, že to co nám zde jinotajem v obsahu jeho textu sdělil pan Dr. Vodvářka bylo v souladu s dnešním datem skutečně povedeným Aprílovým vtípkem, na který jsme všichni čtenáři jednotně a bez rozdílu skočili.

A věřím a doufám, že až se ráno probudím bude nás, všechny jeho dychtivé čtenáře a ctitele ve zdejší rubrice čekat nějaký tradičně hodnotný literární výtvor odpovídající kvalitě tohoto zdejšího VIP autora.

0 0
možnosti
Foto

A nebudou u toho nového domečku taky šlapalové?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS