Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Bohužel mnoho "nesvéprávných" se spoléhá raději na tabletku než na svoji aktivitu! :-)

0 0
možnosti

D68a36v14i92d 70V66l18k

21. 11. 2019 18:26

Super blog R^

2 0
možnosti

Na dotaz odpovídám jednoznačně - NECHCI !!!

0 0
možnosti
Foto

Ja mel neurol predepsany od doktora asi dva roky zpatky - nevim - ale podle me to neni az takovy odvaz ... pravda je ze mi ale pomohl

0 0
možnosti

R94a10d70e72k 18K36o81h45u78t

21. 11. 2019 20:17

Asi tak. Mně předepisovali Neurol a Lexaurin. Ne zároveň. A jak píšete, že bych z toho měl nějaké extra supr pocity to ne. Líp jsem se vyspal. Po vysazení jsem nepociťoval nic co bych považoval za abstinenční příznaky. Ale nesypal jsem to do sebe jak lentilky, takže možná i proto.

0 0
možnosti

... a z huleni trávy se někde dělá problém..

4 0
možnosti
Foto

J38a39n 41P51e73c94h56a

21. 11. 2019 1:55

R^ Podle mne u všech těchto podpůrných prostředku funguje něco jako zákon o zachování energie ve fyzice, tedy pokud si tabletkou nebo šňupem zajistím, že mé tělo pojede na vyšší výkon, musím mu to zase někdy vrátit. A všechno se to sčítá. No a systém lékového záznamu nemocného byl skutečně jedním z hlavním argumentů pro zavedení elektronického receptu. Pokud tedy lékař nemůže jednoduše zjistit, které léky jeho pacient bere, pak nechápu, jaký má elektronický recept smysl.

1 0
možnosti

M88i12l58a26n 59B62í89l52e60k

21. 11. 2019 8:09

Neurol by při správné indikaci měl fungovat vlastně opačně, tedy že při nenormálním vyšším tělesném výkonu vrací stav do normálu (zdravý člověk je po něm spíš jen unavený a ospalý). Při hlubokých úzkostech (až panických atakách) je kvůli okamžitému účinku anxilolytikum pořád nezbytné; tahle vlastnost je ale požadována i lidmi, jejichž problémy nejsou tak akutní a léčba by mohla probíhat delší dobu (terapie, nenávyková antidepresiva). A když tahle tabletka tak ulevuje, proč to řešit dál - a na průšvih je zaděláno.

3 0
možnosti

Skvělé. Jen bych dodal, že Neurol patří do skupiny anxiolytik a ne antidepresiv.

2 0
možnosti
Foto

Nechci. A stále mě překvapuje, jak snadné nelegální zacházení s léky je. Chtělo by se mi napsat, že snad toho "odvážného muže" na základě článku chytí, ale on stejně bude jen jeden z mnoha.:-(

2 0
možnosti
Foto

to bude nejspíše jen čudla....

2 0
možnosti

Pomáhá to?? Zbaví vás to stresu? Pocitu, že nic nestíháte, že před sebou furt valíte sněhulákovou kouli povinností?? A pak budu všechno stíhat, nebo to budu jen s úsměvem ignorovat? Budu muset kouknout na bazoš.. :)

1 0
možnosti

R57a89d11e81k 62K89o52h10u31t

21. 11. 2019 20:19

Pomáhá. Aspoň trochu. Líp se mi spalo. Stíhat jsem musel úplně stejně.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS