Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Díky za tip, ráda si ji přečtu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Výborná recenze, Tomáši!!! R^R^R^Někteří naši čtenáři říkají, že by knihu klidně rozdělili na tři samostatné, aby bylo možno rozepsat ještě víc detailů o všech postavách. Ale za sebe s tím nesouhlasím, takhle je to dokonalé! V

1 0
možnosti
Foto

V rámci mého poustevnictví (vedle meditace), jsem ji přečetl a to fakt jedním vrzem. Nedalo se prostě od ní odejít. A myslím, že i ten rozsah byl akorát, delší by to bylo asi už ukecané.

0 0
možnosti
Foto

Paní Mornštajnová je úžasná spisovatelka. Její knížku Slepá mapa jsem hltala jedním dechem (jako už dlouho žádnou knihu). Na jaře jsem byla na autorském čtení nejnovějšího titulu Tiché roky, takže jsem paní Mornštajnovou viděla naživo. Ohromila mne svým nadhledem, jemným humorem, atd., atd. Knížka Tiché roky mne taky nadchla, je až bolestně pravdivá a určitě jsem v ní našla něco z vlastního života.

Díky za fajn článek, Tomáši.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Mornštajnová bude v Ostravě 12.11. a už se těším. A už jsem psal, že je hodně uvěřitelná. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Určitě po ní v knihovně půjdu:-) dík za tip.

2 0
možnosti
Foto

Skvělá spisovatelka, vše přečteno jedním dechem a rozhodně doporučuji!R^

Tobě přeji pěkný den;-)

2 0
možnosti
Foto

Tobě taky, Jitko. A souhlasím.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS