Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Když už vás mám na drátě pane doktore, mám se v sedmdesáti nechat přeočkovat proti tetanu, když se často hrabu v hlíně? 199,- Kč zašlu do redakce, aby vám je předali.

1 0
možnosti
KT

Já jsem, jak jste si asi už všiml, nejchytřejší na světě a takový rebel. Bavili jsme se o tomu příbalových letáků, o léku, který neberu. Moje kamarádka mě od té do by odmítá léčit.

Leč. Mám problémy s ušima a dvě sluchadla. Na jedno slyším málo i se sluchadlem, na druhé lépe. Lepší ucho se ale začalo horšit, až to skončilo ztrátou sluchu, závratěmi a zvracením. Z pohotovosti ORL mě poslali na neurologii a poté do špitálu. Tam jsem za počátečního hudrání ležela týden.

Moje zkušenost: lékaři milí, vstřícní, pečliví, sestry i personál taktéž, jídlo dobré, všechna možná i nemožná vyšetření na špičkové technologii do týdne i s konečnou diagnózou nějakého ne moc vážného problému v uchu. Moc nikam k lékařům nechodím, takže mám dosti hrozné zkušenosti spíše z mládí. Tentokrát si nemohu stěžovat vůbec na nic.

Příští týden jdu na menší zákrok, ale svým přístupem mě zbavili veškerých obav a počáteční nedůvěry.

1 0
možnosti
Foto

Podle nadpisu jsem, Tomáši, čekala nějakou taškařici. A teď podle obsahu soudím, že jsem to tipla správně.:-)

Ačkoli... v době, kdy si spousta lidí myslí, že počet "přátel" na facebooku = počet skutečných kamarádů, je možné, že si budou myslet i to, že vyšetření krčních mandlí po telefonu a v ordinaci ORL je jedno a to samé. Uff.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdenko, i když nerad, stále se přesvědčuji, že existuje značné procento lidí, jejichž mentální úroveň je, jak to napsat....prostě poněkud nižší. Takže tento projekt bude mít úspěch. A jeden kolega si vydělá......R^

2 0
možnosti
DJ

No nevím nevím. V řadě případů to může být prča.... telefonický dotaz - pane doktore, jsem těhotná a nevím jestli mi neodtekla voda. Odtekla, nebo neodtekla?? Po telefonu neřešitelné... Nebo - už den mne bolí v podbříšku vpravo - pane doktore, bude to appendix, nebo jen zaražené větry??? Bez řádného vyšetření chirurgem neřešitelné. Ale jinak improvizační způsob řešení nedostatku lékařů....

1 0
možnosti
Foto

Klid, dáte dvě stovky a máte uspokojivou odpověď. Nebojte se....

0 0
možnosti
PL

P24e93t53r 95L57a90n67g40e73r

24. 9. 2019 19:16

Když se najde poptávka a nabídka, tak proč ne. Ale osobně bych do toho jako pacient nešel.

1 0
možnosti
Foto

To bude diagnóza přes ten mimibazar nebo třeba apkou v mobilu (nakonec už existují i hodinky s funkcí EKG), konzultace na dálku a následně výdej předepsaných léků z automatu na poště.

1 0
možnosti
ND

Tak už dneska řeším některé problémy přes internet a i dříve přes telefon s lékařem. Jsem ráda, že existují elektronické recepty pro chronicky nemocné, návštěva čekáren nikdy nebylo mě hobby, takže pro mě se poplatek 30 Kč zavádět nemusel.

V poslední době jsem získala tak nepříjemné zkušenosti u některých lékařů, že mimo ty uvidíme se za půl roku již uvažuji o studiu bylinek.

Moje matka (nadsázka) dávala na všechno acylpyrin a tak i já se asi k němu priklonim, ten od Bayera má hezkou krabičku.

Píšu o sobě, takže neobjektivne.

:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale jistě, já proti tomu nic nemám. Odpovědnost nese za sebe každý sám. Pokud se svěříte do rukou lékaře, pak nezbývá, abyste jej vyslechla a zachovala se dle jeho rady. Díky za návštěvu.

2 0
možnosti
Foto

na internutu dnes můžeš udělat i samovyšetření, a pak si ho jen necháš potvrdit od doktora:-)Nebezpečné nemoci, zvláště pro muže, jako je rýma a krátkodobé nachlazení zvládne vyřešit každý sám v nejbližší lékarně. Na to ostatní by měl nechat vyjádřit lékaře, a to osobně. Na druhou stranu si myslím, že pokud se jedná a léky dlouhodobě užívané, při stabilizovaném zdravotního stavu, pak nevidímproblém v zaslání elekronického receptu, když se pro něj pacient osobně stejně jen otočí v ordinaci.

0 0
možnosti
Foto

Jenomže to by lékař nemohl dojit pojišťovnu. Znám oční lékařku, která si vybavila ordinaci mnoha přístroji a pacienta podrobuje pořád dokola řadě vyšetření, až se pojišťovna prohýbá.

0 2
možnosti
Foto

No, co, moderní člověk má doma EKG, CT, MR, rentgen, a ostatní diagnostické přístroje, jako i všechny možné léčící aparáty. A příslušné manuály k tomu. Stačí to připojit na internet, odeslat data obvodnímu lékaři - a vyčkat na ortel.

Dostanete přes SMS e-recept a už zbývá jen malý problém, jak se doploužit do lékárny. (Zaplať min. zdrav. za něj.)

Problém je, jak sám sobě vyrvat osmičku, ale - podle Neprakty: Lodní lékař se chlubí dámám: "Na minulé plavbě jsem sám sobě operoval slepé střevo!"

Dáma: "Samozřejmě v narkóze, viďte, pane doktore."

Ale - než "vyhodit" 199,-Kč, lépe bude hodinku šmejdit po internetu. Výsledek bude stejný, ne-li lepší, a zadarmo. R^

1 0
možnosti
Foto

Za uvedených okolností a za kvality zmíněných textů Vám dávám plně za pravdu.

0 0
možnosti
Foto

R^ Tomáši, podobně jako Bohumír jsem podle titulku očekával humoristický článek. A už jsem si chystal repliku, zda je lepší lékař na drátě anebo nadrátovaný dochtór ;-D

Taky mě napadlo, že takový lékař na drátě by mohl jistému specifickému typu pacientů už jenom sdělovat "spolehlivé" internetové adresy, podle nichž si sami stanoví diagnózu a léky, pro něž si pak dojdu do lékárny...

Ale dost srandiček, tohle je vážné téma. Virtuální doktor a přenášení zodpovědnosti na pacienta, to už je konec všeho.

4 0
možnosti
Foto

Jak kdy. Chodím si jednou za kvartál pro prášky na vyšší KT. Sestřička mi nasadí manžetu, napumpuje, upouští tlak a sleduje stupnici. Před týdnem řekla 110 na 80, před tím 120 na 90 atd. Pokud by se to dokázalo odbýt na dálku, proč ne.

0 1
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám