Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J33o16s90e42f 83B95á44r52t11a

25. 9. 2019 14:48

Pane doktore, nemáte to někdy lehké, ale teď s druhé strany. Už jsem to tu jednou psal. Můj známy pensista se v bolestech (nebyl se schopný ani obléknout) dostal sanitkou do Vítkovické nemocnice, kde mu ošetřující lékařka sdělila:"To si nemůžete vzít taxíka, když vám Babiš přidal 900 Kč" Myslím, že určitý postih by byl na místě.

Na druhé straně se pacientovi dostalo kvalitního ošetření.

0 0
možnosti
Foto

J70o25s25e47f 91B55á87r13t23a

25. 9. 2019 14:38

Ztratil se mi příspěvek

0 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak, pane doktore, a to dokonce bez ohledu na profesní odvětví nebo obor. My advokáti máme v etickém kodexu povinnost ochranu oprávněných zájmů klienta nadřadit nad vlastní. To by nám problém nedělalo, jen to sloíčko "oprávněných" je diskutabilní, definovat ho prý nelze, výklad je možný jen v každé konrétní situaci. A už jsme zase u etiky. Děkuji Vám s úctouR^

1 0
možnosti
JB

J34á91n 45B95o86k30o16r

20. 9. 2019 11:55

Tak to bola naozaj nepríjemná situácia. Myslím, že pri takýchto ľuďoch je vždy lepšie pokúsiť sa podľa možnosti čo najneviazanejšie visvetliť, prečo nezdieľam ich postoj (a možno sa nad tým potom aj zamyslí), ako nechať sa rozhodiť emóciami, ktoré ho len utvrdia v tej jeho "pravde". No ako sa tak poznám, asi by som sa na to necítil a podobne ako autor, by som si proste potichu spravil svoju prácu a bol rád, až dotyčný vypadne...

1 0
možnosti
VB

Zajímavé. Asi opravdu nejlepší mu na odchodu říci, aby si našel jiného lékaře. Nejlépe Dr. Mengeleho.

Jestli hrozilo napadení, tak bez toho Mengeleho.

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

VM

Myslím si, že jste se zachoval správně. Z pohledu ideologického a egoistického by byly správné i ostatní možnosti.

Ale z hlediska lékařského to považuji za profesionální.

Nešlo vlastně o nic jiného, než o střet ideologií, z nichž jedna je všeobecným vědomím společnosti uznána za nepřípustnou, tedy trestnou. Do jaké míry je ta jedna ideologie lepší než ta druhá mi nepřísluší soudit, proto používám pojem " všeobecné vědomí".

1 0
možnosti
JK

J95a77n 14K42o31z94á67k

20. 9. 2019 1:32

Nepřijde vám, že jste se choval jako stejně jako on, nadřazeně k jinému člověku, který od vás chce pomoct? Zamyslete se nad sebou. Jinak si budu myslet, že jste na stejné úrovni.

2 10
možnosti
MK

To myslíte vážně? Srovnávat lékaře, který pomohl, s člověkem, který dává najevo obdiv k barbarské vražedné ideologií?

0 0
možnosti
JK

J92a37n 15K84o33z35á41k

20. 9. 2019 0:54

Docela by mě zajímalo, jestli byste měl takový problém i s Turkem. Vždyť jejich genocida křestanských Armenů byla první genocidou takto pojmenovanou.

1 2
možnosti
PB

???????? vy nedokážete rozlišit příslušnost k národu od propagace ideologie? No to potěš.

11 1
možnosti
Foto

Omlouvám se, Tomáši, že sem do debaty použiji stejnou poznámku, kterou jsem k tématu učinila na fb.

Tomáši, to je mizerný zážitek, chápu. Hned jsem si vzpomněla na jednu dospívající dívku, která mi v knihovně vloni jako svůj kontaktní údaj nahlásila e-mail: 66Mengele. A já jsem si po celou dobu zápisu zoufale říkala, proboha, co já teď s tím? Jako doprovod měla vysokého mladíka, který se netvářil ani trochu přátelsky. Tak jsem jen nespokojeně pozdvihla obočí a na dívku jsem se káravě podívala. Nu, jak vidno, tato adresa jí byla serverem schválena. Jsem zvědavá, jestli to vůbec někomu vadí, když jí na tu samou adresu posílají třeba i studijní materiály z vysoké školy apod.

4 1
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám