Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sice nerada, ale musím připustit, že popisujete realitu. A to odhlížím od toho, že žádný znalecký není pro soudce závazný. Žel někdy může být potřebným alibi. Děkuji za Vaši odvahu R^!

0 0
možnosti

Dnes ode mne karma. Bohužel, toto jr možné jen v Česku a osobně si myslím, že lékaři, kteří dělali odborný posudek totálně selhali. Otázkou je proč.

0 0
možnosti

Na cizí EEG se dostat z chládku do teplíčka - autor tohoto nápadu si zasloužil svou odměnu (Jidášský groš) ;-D;-D;-D;-D;-D.

0 0
možnosti
Foto

Tomáši , o soudních znalcích jsem si nedělal iluze. Když jsem potřeboval ocenit rodinný dům - rozdělení dědictví - soudní znalec z oboru se mne dotázal , zda potřebuji cenu navýšit či ponížit, Inu - stavař....

Tak nějak jsem si ale myslel , že u lékařů je to trochu jinak. Však víte - Hippokrátes , povolání = poslání , služba lidem.....

Mno , jak říkají židovští mudrcové ... všechno je \asi jinak:-(

3 0
možnosti
Foto

Otakare, říká se, že každý je úplatný a jde jen o výši částky....

Dělal jsem soudního znalce 20 let a rovněž jsem se občas setkal s někým, kdo chtěl po mně "upravený" posudek (šlo většinou o soudní spor o výši náhrady za újmu na zdraví). Mám takovou zásadu (danou výchovou a životní zkušeností), že prostě nechci ráno, když si čistím zuby, vidět v zrcadle někoho, z koho mi bude na blití. Že se můžu každému dívat přímo do očí. Vím, že jsem možná proto ekonomicky jinde, než někteří mí kolegové, ale ten pocit je k nezaplacení. Díky za nákuk.

4 0
možnosti

Máš-li dost peněz, o posudky se nestarej.

3 0
možnosti

R^R^ Ta vážná zpráva pro občany by se (pro některé) dala obrátit i v dobrou: "Jste-li ve vatě, nemusíte se v případě potíží obávat o výsledek znaleckého posudku (a to nejen lékařského)."

3 0
možnosti

L76u89d30ě85k 19J46a72š81a

3. 9. 2019 15:51

Souhlasím. Je to lidí, kteří si říkají doktoři či soudní znalci, dokonalá profesní prasárna a absolutní fušeřina. Na to, že si lékaři stále stěžují, že mají málo je vidět, že jsou zvyklí bezzásadově si přivydělávat prasečinou jak zedníci bokovkami, nikoliv jako elitní pracovníci.

1 0
možnosti
Foto

Pane Jašo, v každém oboru lidské činnosti existují skvělí lidé i ti, kteří jsou na opačném konci. Paušalizace bývá ošidná. Existují samozřejmě i skvělí znalci, kteří pomáhají lidem, kterým se děje bezpráví. To není otázka profese, ale morálky a etiky, která může být tristní třeba u předsedy vlády a skvělá u pokrývače.

Pěkný den.

3 0
možnosti
Foto

... v téhle zemi, si "za prachy" lze koupit vše, a to včetně beztrestnosti - bohužel, smutná zpráva, ale dík za ní - je lepší vědět, než žít v nevědomostiR^

3 0
možnosti
Foto

Je to nejspíše tak a je smutné, jestli to od těch znalců nebylo jen diletantství, ale i cosi jiného, co naznačujete. Pěkný den Karle.

1 0
možnosti

R^

Jelikož pan Janoušek se vůbec nezajímal o to, jak na tom byla zdravotně paní, kterou srazil...ba naopak, zajímalo ho jen, že je nejspíš v průšvihu a je potřeba si především zajistit obhajobu...pak analýzy jeho zdravotního stavu jsou opravdu směšné a jak už to bývá, korupce si mne ruce.

5 0
možnosti
Foto

Je docela možné, že je opravdu nějak postižen, tak nějak selektivně. Díky za vstup.

0 0
možnosti
Foto

To musí být opravdu dobrý oddíl, v té Olomouci. Vrchní státní zástupce Ištvan, k němu tito "znalci"...;-D

Já vím, je to spíše k pláči. Vám karma, pane doktore.R^

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS