Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Gratuluji doktore, koukám, že jdete do sebe.

0 0
možnosti
MB

Osobně, po 30 letech 1989 nebažím, aby šel někdo do basy. Bažím ovšem o to, aby se osoba úředně uznala jako vinná! Nejlépe, aby ona sama sdělila, žel je tomu tak, uznávám, chybil jsem. Opravdu nechci prudit - poctivě sděluji. Mít na Hradě bývalého komunistu + Agenta STB v čele Vlády, skutečně, nezlobte se na mne - Slovy rodiče mého - No to je ovšem neslýchané ! ...:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ To svědomí... Některé věci napravit opravdu nejdou z různých důvodů, jiné jdou, pokud ovšem chceme. Na to není nikdy pozdě. Všichni chybujeme, kolikrát myslíme něco v dobrém a výsledek se zvrtne nechtěným směrem... Díky za hezkou povídku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, Soňo, a přeji hezký týden. (A trochu té vláhy)....

1 0
možnosti
Foto

Svědomí..........

Tomáši, pěkná povídka. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Bohunko a přeji pěkný týden.

0 0
možnosti
VF

Každý z nás někdy někomu ublížil. Hlavně když se stačil upřímně omluvit.

Byla jsem hubatá na dědu, když dával mému prvorozenému dudlík špinavýma rukama. Omluvit jsem se nestihla a tu svoji hubu jsem si vyčítala hodně let.

4 0
možnosti
Foto

To jsou malé věci, paní Foltýnová. Každopádně děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Pohřební řeči mohou konkurovat těm politickým, často je ale předčí. Proto nemám rád politiku a pohřby.Tomáši, velmi dobře vystihnuté. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

A v mé závěti bude prosba, žádný obřad a žádné pohádky. A Hlavně žádná oznámení o mé migraci do oblak. Takto budu pro všechny kamarády vlastně pořád mezi živými. Mým čtenářům blogu, jen bude jednou podezřelé - možná - že jsem se umlčel...

1 0
možnosti
Foto

J63a23n 66Š42i73k

28. 7. 2019 16:15

Dobře, že existuje svědomí. Hezkou neděli pane Vodvářko R^

2 0
možnosti
Foto

Jsem o tom přesvědčen, pane Šiku. I Vám hezký večer. A děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Bezva nedělní čtení... zahřálo, jste dobrej "gang", Marek potěšil včera...snad se David neupodniká ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jsem rád gangster tohoto typu, Filipe.

2 0
možnosti
PB

P73e13t67r 34B89u65r95i95a20n

28. 7. 2019 13:55

R^ Velmi dobré...pokud tak mohu soudit

3 0
možnosti
Foto

soudit jistě lze. A díky

0 0
možnosti
SN

:-).....:-)..............já Vás také tentokrát pochválím, při neděli, kterou Kristus po šestidenním snažení prohlásil za den klidu, Pěkný článek!

V mé společnosti už se nescházíme na svatbách, většinou už na pohřbech a tam si člověk uvědomí, jak je život pomíjivý a také.....umrlčí rubáš nemá kapsy! Pokud jste zmínil trochu pokrytecký projev faráře.....platí.....o mrtvých jen dobré.

Za svůj mimořádně dlouhý život jsem se potkal a stále potkávám,(jsem muzikant a mám 4 koně), se spoustou lidí. Někteří mi hodně ublížili. Všem jsem odpustil, protože nenávist zkracuje a otravuje konec života. S některými jsme si to po létech vysvětlili, a jsme zase kamarádi.

Tak to prostě u mně funguje a jsem tomu moc rád! Pro Vás : R^R^R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,46
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám