Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Historie se bohužel opakuje. Babišův půlhodinový projev "my chceme znovu motýle" a o včelách, co mají řepku "rádi", je silnou konkurencí toho Jakešova. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/legendarni-babisuv-projev-mluvil-uplne-o-vsem-ve-20-minute-si-vzpomnel-ze-projev-mel-byt-o-necem-jinem-74583

2 0
možnosti

Pan Petřík, to je materiál......;-D;-D;-D Jinak karma, projev jsem slyšel na Svobodce, pamatuji si, že se otec smál, až se za břicho popadal, podobný záchvat jsem měl nedávno, když jsem slyšel projev "motýle". :-)

5 0
možnosti
Foto

Pan Petřík, pane Novotný, se stal - aspoň pro mne - objektem soucitu a lásky, neboť musel v minulosti neskutečně trpět se zanecháním zřetelných následků na mysli. Je mi ho líto a prosil bych o soucit i z Vaší strany.

3 0
možnosti
Foto

Také jsem se tomu sestřihanému projevu smál. Dnes když si jej po letech poslechnu celý už mi do smíchu moc není. Např. tam říká,že Havla nám vybral západ.

6 4
možnosti

Taková lež, že to nevymažou. Toho by se měla chytit nějaká neziskovka a navždy to vymazat. K čemu nám jsou podobné informace.

0 5
možnosti

..jako bys tak trochu vyňal část scénáře k filmu Kawasakiho růže.

2 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

8 1
možnosti
Foto

Karma. A zbabělec kolovrátek Petřík u sebe neotvírá diskusi, aby prudil jinde. I tak se chovali(jí) komunisté.

18 0
možnosti

A94d29a90m 20M50a16l92ý

18. 7. 2019 12:06

Petřík ve svém nejnovějším článku totiž lže, jak když Rudé právo tiskne a evidentně si toho je vědom.

Otevřená diskuse by to nepochybně snadno prokázala.

11 0
možnosti

J86o37s42e53f 97U16l53m29a50n

18. 7. 2019 11:39

Západní společnost dnes směřuje do podobných končin, kam tehdá směřovali komunisté. Jen je ten postup pozvolnější...

5 5
možnosti

Karma R^

A obdivuji Vaší sílu k tolerování lží pana Petříka pod svým blogem.

16 0
možnosti
Foto

Dospěl jsem k názoru, pane Mudro, že on musel v minulosti strašlivě trpět, že mu někdo ublížil a toto vše jsou následky. Mě je ho líto.

7 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS