Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J93a27n30a 55M98a12j65o88v81á

29. 6. 2019 13:46

diky, že jste mn mne tam vzali R^

1 0
možnosti

Nádhera, to se Ti povedlo, Ježíšku (a nemyslím jen fotky)!R^

1 0
možnosti
Foto

To víš, Ježíšek je někdy aspoň trochu nápaditej.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, Klárko. A pěkný dny přeji.

1 0
možnosti

Radost pohledět, děkuju.:-)

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. Pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Paráda Tomáši... já jezdím se studenty až na podzimní etapu, je tam kuchařská soutěž..

1 0
možnosti
Foto

Tak to pro mne jako gourmeta by bylo rovněž potěšením.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, pokud jste nebyli u bodamského jezera na ostrově Mainau, tak tam odsud bys svou milovanou musel tahat heveremR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za tip na příští výjezd.

0 0
možnosti

Ach ty růže...

Na své zahradě jsem je hýčkala, milovala...

Už emám zahradu, ani růže.

Moc jsem se potěšila fotkami, díky

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo a pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

...velmi milý blog:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS