Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P49a13v56e64l 73K78h49a30i59l

27. 6. 2019 20:07

Tedy ta tyč na mytí oken, to je něco! 8-o

0 0
možnosti

D35a77v21i50d 62V37l11k

27. 6. 2019 15:33

Parádní report TomeR^

1 0
možnosti
Foto

Typická Anglie zvecnena tvými typickými fotografiemi mne velmi typicky zaujala. Tam by se mi asi líbilo. Architektura a růže jsou koukatelne...  karma a pozdrav. R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc pěkný a typicky vodvářkovský:-)R^

2 0
možnosti

Tak konečně jsem viděl fotku tvoji ženy. Úplně se do Anglie hodí. A muselo to bejt krásný! Díky ta další T&F.

1 0
možnosti
Foto

Tak hele, ta se hodí i k nám na prajzskou, ale i na Šumavu nebo třeba na Lefkadu. Je to žena universal.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tome, za typické věci! Ten způsob mytí oken převezmu R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem rád za inspiraci, Horste. Jen se bojím, že neseženeš 10 yardů dlouhou hadici.....

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Klasické typické věci mám rád:-)

1 0
možnosti
Foto

Bezva jsem pocestoval u ranní kávy :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to mně těší, Filipe. A pěkný den - aspoň trochu stínu...

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuji za krásný zážitek. Tento blog mi byl velkým potěšením!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Je mi ctí, Zdenko. Taky nemůžeš v tom strašlivým vedru spát? 8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,50
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám