Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Velmi dobrá upoutávka, Tomáši. Děkuji! Po té knize se poohlídnu

2 0
možnosti
Foto

Vážený pane doktore, s úctou s Vámi souhlasím, že zastavit brutální lidský pud opravdu nejde, konečně někdy i v diskusích pod blogy je patrné nepřetržitě, že lidské myšlenky jsou ovládány podvědomými mechanismy neuvolněných emocí, takže někteří potřebují za každou cenu jen nekonstruktivně kritizovat, křičet své zášti a touhy po pomstě a jiní (včetně mě) se z čteného radují a inspirují. Čtu Vaše články ráda, vnímám z nich Vaši odvahu a obdivuhodnou vnitřní rovnováhu a citlivost. Proto Vám přeji další sílu o brutalitě lidského pudu podávat svědectví. Dovoluji si totiž dovozovat, že rovnováha tvoření a ničení je v přírodě a v životě správně přesně proto, aby každý člověk mohl poznávat především sám sebe... Pro Vás samozřejmě karma R^ a děkuji Vám za tip na knihuV

1 0
možnosti
Foto

Měla jsem tu čest s Jakubem pracovat, dělala jsem pro jeho reportáže grafiku. O to větší důvod si knížku přečíst.R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši, za výborný tip. Knížku si určitě přečtu, Tvoje povídání mě zaujalo a ke čtení navnadilo.R^

2 0
možnosti

Zajímavé díky. No, jsou různí zpravodajové i cestovatelé. Například malíře Libora Vojkůvku jsem měl rád. O slavných Z+H nemá smysl psát. Úchvatná byla jejich Zvláštní zpráva č. 4! Početl si i Kreml! Já zase mnohde čerpám z blízkého publicisty a cestovatele. Pravda Jsem to toho mnohdy na větvi ! ... :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS