Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Našel jsem si zde pár krásných kousků, díky.

Mez mými oblíbenými je jeden, jak jde pan Taussig po náměstí a potká Rosu Silbersternovou. Rosa zacílí hluboký zasněný pohled, na Taussiga a řekne: "Ach! Jak já bych dnes potřebovala dobře se napít a pořádně pomilovat!" Taussig reaguje bleskově: "Kdykoliv k Vašim službám, milostivá!"

"Hmmm, to jste hodnej, Tady jsou klíče od našeho domu, prosím, honem tam jděte a počkejte tam. Manžel je pryč, našeho pejska nemá kdo hlídat. A já zatím mizím!"

2 0
možnosti
MS

R^ té mojí se tohle zdá přes den... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
ND

Počkám na váš článek o něčem jiném, Tomáši, neb na vtipy já nejsem dělaná, vždycky jsem říkala, že lidi kteří ve společnosti vypráví vtipy nemají co říct svého. Ale přeji všem ostatním co vtipy rádi super zábavu.

0 0
možnosti
AN

Jestlipak tohle není lepší než nějaká politika...

0 0
možnosti
MB

Pro mne je nejlepším vtipem samotná realita života - Budí u mne úsměv !

ČR je zajímavou zemí! Běžný hmyz sice hyne, ale včelám zase řepka chutná! Novodobý objev - Krčma není místem k pití piva a kouření! Lépe chutná pivo dražší, ovšem s účtenkou EET ! Ten skutečný společenský život - Probíhá venku u popelnice ! Není svátek, jako svátek - Vláda voliče opomněla vybavit Manuálem, kdy je tedy otevřeno - Zavřeno! U lékaře, s 3-4 vlnou, bude konečně narovnané prostředí = Jak ...!?

Ó Bože hleď - krásná to země na pohled - Lidé, starosti žádné nemají - Přesto, neváží si mnozí - I na Vůdce plivají! - Je lépe a ON, bez viny - Vláda nic neřeší pouze Ptákoviny ! ... :-)

2 0
možnosti
AL

Kopírování vtipů z internetu a šup, je z toho článek občana Vodvářky.

Teď už nezbývá než napsat: skvělé pobavil jsem se! :-) Fakt dobrý, hlavně ten o ... R^ Tomáši, to se ti povedlo! ;-D Díky, hned mám lepší náladu! R^ Super! Kam ty na to chodíš! .... atd. atd.

Abych nezapomněl, karma! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám