Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Dříve jsem účastnil,po zásahu řídícího už to nějak nejde; jednomu to přijde líto.

Hezky pojatá informace o rojení nového živočišného druhu.

0 0
možnosti
Foto

R^nijak rychootočky vlakem nelituju, i jen dvě hodky bezva...ve čtyři jsem byl ještě ve Svitavách a o půunoci už zpět. Situace to žádala.:-) a těším se za 14 dní na žateckej:-)

2 0
možnosti
Foto

nestačil jsem Tě vyfotit.

0 0
možnosti
Foto

Vynikající článek a trefné charakteristiky. Jsem rád, že jsem se tohoto mohl zúčastnit.

1 0
možnosti
Foto

rád jsem Tě poznal, Martine

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Tome, moc se povedloR^R^R^R^ a ještě jednou se omlouvám, že jsem letos nebyla s tebou u jednoho stolu...;-DV

1 0
možnosti
Foto

Postrádali jsme Tě.....

0 0
možnosti
Foto

Usmívala jsem se po celou dobu čtení a fajn na duši mi ještě nějakou tu chvilku rozhodně bude! Tome děkuju, článek je mimořádně trefný, vtipný a přitom laskavý. Karma! R^

4 0
možnosti
Foto

A tak to mně těší, neboť základní účel blogu byl naplněn.

0 0
možnosti

ahoj Tome. diky za sviznou prochajdu po hospode, kde se rojilo

nekdo roji, nekdo maka - to zrovna v patek postihlo me, ale pracoval jsem v klastere v Kladrubech a musim rict, ze Santini teda echt umel - doporucuju vejlet a prohlídku

mej se krasne a jeste vic!

6 0
možnosti
Foto

We miss You. Navíc nám chyběl třetí bratr v triku.

1 0
možnosti
Foto

Díky za slovně i obrazově jiskřivou reportáž R^

Již jsem kontaktoval místní ZOO, zda by pro tento druh mohla zřídit výběh, nejlépe mezi pavilonem ptáků a klecí pro exotické šelmy. Místa je tam dost, vejdou se jistě všechny řády, od hlodavců, přes zajícovce až po letuchy (příp. poletuchy). Hladem strádat nebudou neb Fake News je tu dost a i nějaký ten sušený trollík se jistě najde.

ps. hledám společníky pro Gang Tří Ř :-)

8 0
možnosti

D93a26v73i14d 70V54l41k

19. 5. 2019 18:31

Doufám ,že pak nevypukne válka gangů ;-D

4 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuji za možnost vidět blogerstvo aspoň jako VIRTUÁLNÍKY!!:-)

4 0
možnosti

D84a95v67i79d 77V63l55k

19. 5. 2019 16:35

Pro vysvětlení panu Jiroudkovi. Trička jsem nechal udělat já a ten boxer je prostě jen fórek. Vlka, Valička a Vodvářku tady kdysi pan Presler nazval 3V a pranýřoval nás za to , že jsem si dovolili mít jiné politické názory než proruská a prozemanovská klika. Tak jsem si z toho udělal srandu a vznikl blogerský Gang 3V.

5 2
možnosti
Foto

Tomu ,,Vašemu gangu" se směji, tomu ,,jeho smbolu" však ne. A proč, to jsem již zdůvodnil, m.j. i panu Dr. V.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, vskutku velmi vydařený blog. Moc ráda jsem Vás opět viděla. Zase za rok, tentokrát snad u té snídaně ;-)

Bylo mi s vámi všemi moc krásně.  Díky.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS