Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podobné povídky od Vás mne baví. Tohle se čte samo, má to smysl, nápad i pointu. R^V

1 0
možnosti
DH

Já Vás nechápu pane Vodvářka.:-/

Když projevím jiný názor, smažete můj příspěvek. A když Vás dnes pod příspěvkem pana Stejskala v souladu s obsahem jeho příspěvku podobně jako on pochválím, smažete mne také.:-/

Proboha, co mám tedy napsat abych se Vám zavděčil, a byli jsme opět přátelé?

0 0
možnosti
JJ

J83a37n 56J26í38l86e51k

4. 2. 2019 1:52

Horáku, tak mě napadá, nepsat nic, třeba nejste vítaný a oblíbený. A jak se zdá, tímhle způsobem se vítaný a oblíbený nestanete. Pokud je vám to jedno, pokračujte dál a budete asi stále víc mazaný. nejenom zde. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, Bohumíre

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Moc pěkné, Tomáši. Podobné příběhy - ve Vašem podání - by rozhodně byly na knihu povídek. Má to smysl.

Velice rád jsem si přečetl komentáře v této diskusi. Vystihují to velmi dobře, těžko bych něco dodal.

Přeji všem krásnou neděli

4 0
možnosti
Foto

díky za vlídná slova,Marku, i Vám hezký zbytek neděle

1 0
možnosti
MS
Foto

děkuji a přeji pěkné odpoledne.

0 0
možnosti
Foto

Pěkná povídka, zajímavý závěr, děkuji za počteníR^

3 0
možnosti
Foto

Já děkuji za přečtení - u Vás dvojnásob, když vím, co máte za fofr....

1 0
možnosti
Foto

R^....ještěže neumím hrát na klavír;-)

3 0
možnosti
Foto

;-D....ona katarze u klavíru je ještě ta jedna z lepších.

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám