Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napínavé. Trošku jsem se i zpotila. Ale ten výsledek... jedná báseň. My máme psa.... Ten zahradu upravuje dle nudy. :))

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem měl nervy v kýblu, co zjistím. A ono tohle

0 1
možnosti

R^

Mílé! Ale přiznám se, že jsem trnul, kam náš přivedeš, Tmáši! Díky!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Já trnu dodnes za účty. Ale stoji to za to.

0 0
možnosti

Nádherný kousek přírody.

Jsou to climbery nebo ramblery?

Pěkný blog. Ať se jim daří.

Karma.

R^

0 0
možnosti
Foto

J74a80n62a 21M52a17j47o56v22á

29. 1. 2019 19:39

Krása :-). Moc pozdravuj tu svoji... odpůrkyni R^R^

2 0
možnosti

Hezký, pane Vodvářko. Poutat manželku na Váš blog ale nebudu, to bych se na jaře s rejčem kolem baráku ulítal. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Tome, tak tohle je hodne dobrovolneho vedomeho sponzorovani:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, vždyť o tom mluvím, že je to krása

0 0
možnosti

Opravdu nádhera!

Takové růže jsem viděl naposledy na zahradě v Darkovicích.

R^

0 0
možnosti
Foto

:-)Sice jsem u nás doma ta přes zvěř,ale vypadá to hezkyR^ U nás se bude o zahradu starat muž,já rypani v hlíně nemusím,tak mě čeká kydání hnoje a krmení.;-D

2 0
možnosti
Foto

Máte to hezky rozdělený, Šárko....;-D

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, nad důkazními fotografiemi můžu jen vzdychat a áchat. Uznej sám, že třeba kožichy by domu takovou parádu neudělaly, ani kdyby byly z vicuny;-D.

3 0
možnosti
Foto

Mi povídej. Jsem za ty růže rád.

2 0
možnosti
Foto

U nás je překytkováno i vně obydlí, jen psí oháňky je mohou beztrestně srážet...R^R^:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,44
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám