Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nějak mám vtíravý nepříjemný pocit, či obavu, že zde skutečně něco v pořádku není.

Přes značné množství diskusních příspěvků se zde nezjevil a neprojevil samotný veliký tvůrce a autor pan Dr. Vodvářka, který zde tak tradičně servilně děkuje několika jednotlivým svým příznivcům za podporu, jeho překrásnou a jedinečnou literární formou, stvořených blábolů, a naopak slovy blížícími a hodícími se do prostředí "pajzlů" úrovně bývalé IV. cenové skupiny zhodnotí většinu odlišných názorů, přičemž nezapomene bez ohledu na obsah nařízení GDPR určit diagnoSu těmto diskutujícím.

A tak skutečně jsem v rozpacích a mám o oblíbeného pana autora obavy, co se s ním stalo, že nastala taková nezvyklá a obavy budící situace?

6 5
možnosti

Ctěný pan autor zase opakovaně činí přání otcem myšlénky. Otec je on a myšlénka jeho - všeobjímající a uklidňující. On to za nás hloupé před volbami vyřeší, on nám včas řekne koho....

0 0
možnosti

Děkuji, Tome, nezbývá, než věřit, že na to přijdouR^

7 0
možnosti

Obávám se, že příští volbu vyhraje ten, koho Zeman doporučí.

4 2
možnosti
Foto

To mě zatím nenapadlo, a přitom je to dost pravděpodobná varianta. A při Zemanově potměšilosti se dá očekávat, že doporučí někoho ještě horšího, než je sám. Jediné, co mě trochu uklidňuje, je to, že takových moc není.:-)

2 2
možnosti
Foto

Máte v sobě evidentně dost víry v tuzemského voliče a jste ještě optimista. O to jsem já, Přírodě žel, už před nějakou dobou přišel. Obávám se, že k výraznému prozření a zmoudření u voliče nedojde.

Zato však u našeho hradního pána si jsem zcela jistý, že k žádnému pozitivnímu posunu u něj nedojde, naopak nejen, že bude dál pokračovat ve svých ješitných úletech, z nichž některé uvádíte, ale dokonce takovou aktivitu zvýší a prohloubí. Zcela nepochybně provede něco dalšího a kromě současného, načne nejeden další soudek nevhodností až protistátností.

Vám karma a R^R^R^R^

9 2
možnosti

Myslím, že volič je moudrý dost, na Vaši úroveň tedy samozřejmě nemá, jinak by jistě volil toho, koho jste si přál. Nevolil jako Vy, tedy volič není moudrý, kdyby volil Vašeho kandidáta, moudrý by byl? Zeman nebyl ideál, ale 100 x lepší než ten druhý - Drahoš.

9 9
možnosti

Myslím že dnešní údajná dohoda v Afghánistánu a pravděpodobný konec této nesmyslné mise bude asi důležitější než řešit rok po volbě Zemena.

7 2
možnosti
Foto

Volil jsem Zemana a uznávám,že ta vaše kritika je oprávněná. Také se mi mnoho věcí na Zemanovi nelíbí. Hlas jsem mu dal proto,že ostatní kandidáti mi připadali jako něčí loutky a pochlebovači. Kromě pana Kulhánka,ten se ale nedostal do druhého kola. Volil jsem z mého pohledu menší zlo.

13 2
možnosti

Takových nás bylo opravdu dost.

7 2
možnosti

Proč nenapíšete, kdy by byl pro Vás příští přijatelný preziden?

2 1
možnosti

Nenapíše - ptal jsem se na autorovy preference již několikrát. Ani jeden ze zdejších kritiků neunese tíhu své volby. Hrdinové všedního dne....

7 8
možnosti

Jsem zvědav na reakci Zemana na Kohoutův otevřený dopis. Pokud vůbec zareaguje, tak nejspíš přes svého Mluvčáčka vytáhne na Kohouta jeho angažovanost v KSČ v padesátých letech.

7 3
možnosti

Rv Kdyby měl reagovat na každého bezvýznamného pisálka, musel by mít den 1000 hodin.;-D

1 0
možnosti
Foto

První příspěvek mi smazali, tak nyní jen - karma :-)

9 5
možnosti

Národ přišel o hlubokomyslnou analýzu. Kam ten svět spěje ???

11 3
možnosti

R^ Obávám se toto, co jste naznačil, že totiž voličům bude i příště konvenovat více sprosťák a škůdce, než nějaký nudný slušňák

4 5
možnosti
Foto

přesněji řečeno sprostým voličům;-)

7 9
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS