Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď už zbývá jen, po vzoru mnoha MUDrců, jít do politiky. Kde jinde si lze bezpracně přihrát peníze navíc.

1 0
možnosti
IA

Pane doktore, mně se to líbilo. Takové nevšední povídání. Zasmála jsem se a docela jste mne i inspiroval popřemýšlet na doktorem - člověkem. Jste báječný autor. Hezké dny přeji.V

2 0
možnosti
KT

Kam zmizely mé příspěvky? Povalování na Bali či na gauči nepatří do slušné diskuse? Nebo vadí, že se budu smažit v pekle, jak mi psala jedna diskutérka?

1 0
možnosti
JN

Zmínka o Bali do diskuse opravdu nepatří.

Chtěl jsem vám odpovědět kratičkou básničkou od Jana Vodňanského a vůbec to neprošlo.

0 0
možnosti
BT

Jak ten čas, neúprosně, ale spravedlivě letí.

Ten má prachů, že si může koupit za peníze pojišťovny, kde jakou bábu, ale hlavní pro něj bude, až zjistí, že když nechce stát, tak nemůže mít ani děti, ale hlavní pro něj bude i jemu podobným, aby i jemu, tak i jim v krematoriu, určili tu správnou diagnózu!

0 0
možnosti
MH

Nad počtem diskuzních příspěvků jsem se zděsil, ale když jsem si poté přečetl posledních 30, bylo mi jasné, proč je jich tak hodně. Proč ksakru řešíte charakter autora! A autore - kolego, promiňte, ale váš text stojí akorát za zmínku líbilo-nelíbilo, maximálně s vysvětlením proč. Za sebe můžu povědět - líbilo.

0 0
možnosti
Foto

Ať neplevelím diskusi - dík.

0 0
možnosti
JR

J54a62n 39R74á23ž

16. 11. 2018 15:47

Napsal jste blábol, ke kterému nemá cenu se vyjadřovat, ale nedá mi: Kdyby Vás někdo viděl na greenu odpalovat, tak nejmírnější reakcí personálu hřiště na tuto pitomost a jednání v rozporu s pravidly golfu by bylo, že Vás z hřiště vyhodí. Spíše bych předpovídal pár facek!

2 0
možnosti
Foto

nevím jak v profesním životě-to jsem naštěstí neměla tu čest poznat v reálu-ale v diskuzích je vaše arogance občas skutečně bez hranic-zejména k ženám které si dovolí oponovat a místo argumentů jim hned stanovíte diagnózu hysterky:-/

5 3
možnosti
Foto

A to vůbec nevíte, že lehčí hysterky házím ven z okna, ty tlusté, co neuzvednu, skopám po schodech dolů. A žeru nemluvňata.

9 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuji za nahlédnutí;-D

2 0
možnosti
Foto

Horste, musel jsem, ten přetlak byl už neúnosný

1 0
možnosti
DH

D89a68v22i85d 79H80o41r34á72k

14. 11. 2018 22:38

Jak jsem již mnohokráte psal, jste pro nás čtenáře člověkem, jehož jak neustále více a více zjišťuji, si pro velikost jeho ducha a šíři talentu, a zejména fantazie, musíme jednoznačně vážit a obdivovat jej. A i proto jsem se stal vášnivým čtenářem Vašich zde prezentovaných všelijakých fantaskních, smyšlených a s reálnou skutečností zcela nesouvisejících příběhů.

Ale, že se dočkám i toho, že jednoho dne si od Vás zde přečtu příběh vytvořený na základě skutečných faktů týkajících se Vaší osoby, to jsem opravdu skutečně nečekal.

2 1
možnosti
DH

D22a83v49i36d 43H63o33r18á41k

14. 11. 2018 22:52

I když, pokud jsem zde pod Vámi prezentovanými články četl řadu Vašich reakcí na různé zdejší diskutující, pak titulek tohoto posledního je opravdu až mrazivě pravdivý a sebekritický.

2 1
možnosti
Foto

Já se z tebe picnu, doktore...;-DR^

3 0
možnosti
Foto

To nedělej, to by byla škoda. Kdo by nás dovzdělával?

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,51
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám