Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fajn.Napsáno pěkně a s nadhledem.

1 0
možnosti
Foto

R^ To byla parádní dovolená. Pěkně zdokumentovaná. :-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji Soňo a přeji Vám pěkný začátek týdne.

0 0
možnosti
Foto

hezky si to zdokumentoval, tak nějak komplexně:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Komplexy, to je moje....

1 0
možnosti

O87t66a 29K59i22n74c

23. 9. 2018 13:48

Dle blogu i fotek to byla super dovolená. Na Kypru jsem zatím nebyl, ale dáváte mi inspiraci změnit naše tradiční Řecko za Kypr. Díky Tomáši za zajímavý blog a ode mne velké karma.

1 0
možnosti
Foto

Velmi koukatelne zážitky. R^Děkuji za možnost juknout se.

1 0
možnosti
Foto

rádo se děje a těším se na Vás, pokud zavítáte do Ostravy na sraz blogerů.

1 0
možnosti
Foto

Stačí sednout a jet....R^

1 0
možnosti
Foto

Nebyla jsem, nadšena jsem! Opravdu moc pěkné foto i slovo. Tvoje žena měla dobrý nápad s tímto dovolenkovým cílem!R^

1 0
možnosti
Foto

Moje žena chrlí nápady se zběsilostí líté šelmy, já jen citlivě koriguji.

1 0
možnosti

Pocestovala jsem si okmo z postele :) díky

1 0
možnosti

Moc hezky, diky 

1 0
možnosti
Foto

R^ Parádní připomínka. Gotická mešita je dokonalá. Ficus sykomora podobných parametrů roste i v řecké části - v Agia Napě. Možná jsi na něj narazil taky.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Emrichu, tam jsem nebyl, zůstal jsem v řecké části v horách a poté na poloostrově Akamas.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,50
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám