Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Abych pravdu priznal, budu plavat proti proudu, ale me na tom neco s tim doktorem nesedi.

Ale protoze jsem dlouha leta mel zamestnavatel v Katerinske 9, mel jsem toho kalicha hned za rohem.

Puvodne to byla pivnice, ale diky znalcum Svejka z DDR povysila na 3 a snad i 2. cenovou skupinu.

Adnes si tam musita tydny dopredu rezervovat stul.

0 0
možnosti
Foto

Pěkně humorně napsáno. R^R^R^

Jde kolem hospodský: "No, to je ale neřád, paní Mülleorvá. Kdo mi zase sebral křídu a napsal na plivátko v koutě "Právní stát?"

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, Hašek by z tebe měl ukrutánskou radost R^R^;-D;-D

2 0
možnosti

No jo no. Já už se tohle všechno snažím vypouštět na 100%. Jsou přece jen skutečnosti, ktery přinesou radost. Ted třeba vlny Atlantiku. Žádný zprávy, jen živá voda.

0 0
možnosti

J50a46n 39J45í86l39e87k

15. 9. 2018 23:08

Ironie je bohužel někdy jediné, co našinci zbývá. Snad jen někdy, Ale jak říkala moje babička. "Všeho do času a Pán Bůh na věky!"

5 0
možnosti
Foto

I58v86a34n 12M53a11r52e15k

15. 9. 2018 16:35

Říká se, že : "Vrána vráně oči nevyklove", ale takto dehonestovat svého kolegu, nechť už je jaký je, se mi tedy zrovna košer nezdá.Tímto jej ale nijak neobhajuji.;-(

2 3
možnosti
Foto

Jste dneska kromobyčejně plodný, pane Marku.

Takže zkusme takový test.

A/ napsal jsem ironický text, v němž tak nějak poukazuji na charakter pana MUDr. Ratha. Myslím, že můj negativní názor na něj sdílí značná část obyvatel tohoto státu a celkem právem. Nicméně dle vás jsem tedy ta vrána, co klove té druhé oko

B/ Takže bych měl asi dle vás napsat, že vzhledem k tomu, že je od stejného fochu jako já, je vlastně báječný chlapík, po kterém jdou policisté ve vykonstruovaném případě.

Moc jiných možností mne nenapadá.

Víte vy vůbec, co vlastně chcete?

13 0
možnosti

Švejk by chytrá hlava, ale jak narazil na doktora ....

Pan doktor si snad ani nemyslí, že by jim pomohl. On je přesvědčen, že všichni jsou simulanti. Každodenní výplach tlustého střeva je má donutit tak nějak změnit smýšlení. Na některé to zabírá. Takže i když jsou polohluší a poloslepí, i když mají záduchu, raději se hlásí na frontu. Leč stejně, jako klystýr nevyléčí ani záduchu a dokonce ani slepotu, tak opakování nesmyslu nepromění obyčejnou hovadinu ve skutečnost.

Zdroj: https://lubossmrcka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=438895

:-)

1 2
možnosti
Foto

díky avízu pana Leinera jsem nahlédl do vašeho blogu, pane Ličko. Vše se rázem osvětlilo a vyjasnilo. Přeji hezké dny.

8 0
možnosti

Máte recht, pane Vodvářko. To už de dá komentovat jen v nadsázce. R^

7 0
možnosti
Foto

Fakt to už jinak asi nejde, díky za návštěvu.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS