Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma. R^:-)

0 0
možnosti

Och autore. Reportéry ČT brát jako záruku pravdy to chce hodně klesnout. :-/

Mimochodem když už tady plivete na Sykovou, četl jste vůbec její názor na ty reportáže? Těžko co.

1 0
možnosti

Kromě karmy není co dodat, taky jsem viděla kdysi ten pořad, něco příšerného.

0 0
možnosti

A věříte mu? Já ne.

0 0
možnosti

Presne, nechapu jeji drzost kandidovat a jeste utocit na p. Drahose. I tady na blogu, samozrejme bez otecrene dikuze. R^

0 0
možnosti

Mám trošku obavu, že tábor "prozemanovců" si vytvořil tak silnou averzi vůči panu Drahošovi, jenž paní Sykovou vyšoupnul z AV, že budou z trucu volit zrovna ji, aby Drahoš opět neuspěl. Věřte tomu, spousta českých voličů má tendenci se chovat infantilně.

3 0
možnosti

Díky za Váš pohled. Svůj rozcuchaný názor na paní Sykovou, jsem si trochu učesal. R^

2 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsem tomu trochu pomohl.

2 0
možnosti

Bezpáteřnost paní profesorky je pro mě až udivující... Vám karma R^

6 0
možnosti

O84t30a 55K29i56n40c

13. 9. 2018 13:19

Ode mne karma.

3 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám