Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

zvláště ten předposlední a ten o číšníkovi a dámách mě pobavil R^

1 0
možnosti
Foto

Tak přesně tohle jsem teď potřeboval :D R^

3 0
možnosti
IN

Bohužel, nečetla jsem předchozí vtipné blogy. Jistě asi následující znáte.

K rabínovi přišla dívka, která byla známá svojí přelétavostí, měněním partnerů.

"Rabí, poraď mi, mám dva mládence - Abeles a Izák, oba si mě chtějí vzít za ženu.

A já nevím, koho mám učinit tím šťastným !" Rabín se zamyslí a odpoví :" Vezmi si třeba Izáka a Abeles...ten bude tím šťastlivcem."

Při setkání se zeptá Steiner Khona, zda by mu nepůjčil nějaké peníze.

Khon odpoví, že nemá žádné při sobě. Steiner po chvíli : " A co doma ?"

Khon : "Děkuji, doma všichni zdrávi !"

Rabín pozoruje ve vlakovém kupé mladíka, po chvíli se zeptá : " Vy také nekonzumujete vepřové, že?" Mladík: " Ano, je to tak". Rabín: " A porušil jste někdy ten zákaz?" Mladík provinile : " Asi jedenkrát". Rabín : "A co kontakt se ženami ?"

Mladík : " Párkrát". Rabín obveselen : " A vepřové je lepší, že ? !":-)

0 0
možnosti
PB

P24e79t54r 38B81u46r16i43a90n

18. 8. 2018 13:25

Karma. Ale neřekl jste nám celou pravdu. Takže doplním:

Kohn pozve Roubíčka s rodinou na oběd. Druhý den se vyptává: "tak, jak se vám to líbilo?"..."Bylo to moc příjemné pozvání, jídlo výborné, Sára byla nadšená?"..."No dobrá, ale přeci jenom..."..."Přeci jenom co?, diví se Roubíček...."Víte, po vašem odchodu jsme postrádali stříbrnou lžíci"..."No snad si nemyslej...takové nařčení...že my bychom ukradli....a ausgerechnet jenom jednu..."..."no né, uklidnějí se....ona se potom našla spadlá pod stolem"..."Tak o co jde?"..."no víte, škrábe se Kohn za uchem, jde o to, že ten špatný pocit po vás tam už pak zůstal!"

.................

Před kostelem sedí v neděli dva žebráci. Jeden má na krku obrovský kříž, druhý velikou Davidovu hvězdu. Lidé vycházejí po mši ven a hází milodary jenom tomu s tím křížem. A schválně veliké, celé bankovky, aby tomu druhému ukázali, kam patří. Takže mu klobouk přetéká penězi, žid má prd. Poslední jde kněz, zamyká kostel a je mu toho s tím prázdným kloboukem líto: "podívají se, cožpak nevidí, že tady jim pšenka nekvete? Proč nejdou jinam, ke svejm, před synagogu?" Ten s tou hvězdou se s úšklebkem podívá na toho s tím křížem: "voni nás tak budou křesťani učit marketing, viďte pane Jajteles!"

.....

Za komunistů si brněnský žid žádá o vycestování do USA z rodinných důvodů. U komise vysvětluje: "můj strýček v Bostonu má krámek s galanterií. Je už starý, téměř slepý a hluchý, špatně chodí a kšefty upadaj. Tedy mne povolal, abych mu byl v obchodě oporou a zabezpečil ho tak na penzi."... Soudruh úředník: "no tak proč si strýček svou živnost nepřevede k nám, my bychom se o něho na stáří postarali."...Mladý žid: "ale vy mně nerozumíte. Já říkám, že je nemohoucí, ne že je úplně blbej!"

Hezký den ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli to nebude tím, že ty první dva fóry jsem uváděl minule v blogu židovský humor II. ;-)

0 0
možnosti
MV

galose vedou!

a dekuju, Tome, po vcerejsim "dlouhym" mejdanu u nas na zahrade se probudit do srandy - to je nejvic

3 1
možnosti
Foto

Dvojnásobná radost, Marku.

0 0
možnosti
LB

Dobrý vtip má i v závěru svého blogu pan Nitka a blog pana Trčálka na téma volebních úspěchů Petra Hanniga také není marný. To se to tak někdy sejde...

4 1
možnosti
Foto

Zdá se, že pan Kacíř vedle své vady řeči nemá ani smysl pro humor. Začíná být stereotypně nudný.

1 1
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,46
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám