Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

velice vitam navrat tvych toccat a fug!

1 0
možnosti
Foto

někdy je to jenom trauermarš.....

0 0
možnosti
Foto

Bác hamru se také říká VAŠEK, aspoň v mém okolí. Povedený konec týdne! Konečně jemně prší, tedy žádné zalévání - zahrádky! R^R^:-):-)

1 0
možnosti

D66a38v18i63d 87V79l10k

21. 7. 2018 13:27

Hele Ty bydlíš u nás doma;-)

1 0
možnosti
Foto

To je tak universální jev, že jsem vůbec zvažoval o tom psát. Ale znáš to - když v tom srabu nejsi sám, tak to jednoho potěší...

1 0
možnosti

Nedávno sem ke své nelibosti překročil hranici kmetského věku a tak 2x až 3x týdně pravidelně něco hledám. Samozřejmě ze vždycky zeptám ženy, zdali nemá se zmizením hledané věci něco společného a nebo alespoň neví, kde to je. Načež si musím vyslechnout tirádu o tom, že bych měl si měl udělat vyšetření na Alheimera, Ovšem sem tram se stane, že se to obrátí o 180 stupňů. Žena kolem mě v tom případě chvíli chodí, jako Filip kolem horké kaše, a v já už vím, co bude následovat ale napřed ji nechám jako odplatu za ty předchozí Alheimery chvilku "dusit ve vlastní šťáve" . Nakonec so ona osmělí a dí "Nevíš náhodou, kde je moje ..."? To prožiju chvilkový pocit zadostiučinění;-D , ale jako protiváhu této mé charakterové nedokonalosti jí pak pomáhám dotyčnou věc hledat;-)

1 0
možnosti
Foto

Znám. Vždy se všechno svede na tu nejmladší, která chudinka málo rozumí a ani občas neví, co po ní chceme ... a pak se ji omlouváme... Všichni si svoje věci "zabordelíme" sami. Naštěstí ona má svůj šťastný život bez problémů, brzy zapomíná a zase nás miluje. Čurbesu zdar! :) Nejlepší je nic neuklízet, ale vydržím to asi den...

2 0
možnosti

co mi to jenom připomíná, Tomáši ;-D. Já už jsem na tento stav resignovala. Když jsem se vdala, slyšela jsem od tatínka svých starších dětí: "Miláčku, já to nemůžu najít, je to úplně jinde, než jsem zvyklý do ukládat". Tak jsem mu doporučila, aby věci uklidil, jak byl zvyklý či vytvořil místo nové, tomu svému starému podobné, ale aby si místo pamatoval či aby ho pro mne označil. A jak myslíš, že to dopadlo? Naštěstí jsem měla hodné sousedy či si běžela ty věci koupit Když jsem se rozvedla a začala hospodařit sama, často jsem od dětí slyšela: "...když Ty to dáváš úplně jinam než tatínek/babička A/babička B...". Tak jsem jim doporučila, aby vymyslely místo, které považují za příhodnější a si toto nové místo pamatovaly a ihned mi prozradily, ideálně aby místo označily. Od té doby jsem spoustu věcí nenalezla, odpovědi se nenadála. Ještě že mám hodné sousedky nebo koupím znovu.. Poměrně nedávno jsem se vdávala podruhé a poměrně záhy jsem (myslím moudře) naznala, že není radno narušovat čtyřicátníkovy kruhy (ani a jedné straně). Po pár poznámkách: "Miláčku, já to nemůžu najít, je to úplně jinde, než jsem zvyklý do ukládat", jsem manželovi doporučila, aby věci uklidil, jak byl zvyklý či vytvořil místo nové, tomu svému starému podobné, ale aby si místo pamatoval či aby ho pro mne označil. A jak myslíš, že to dopadá? Na děti to svádět nelze. Ty starší jsou z domu a hovořím o věcech, které ten nejmladší ještě neobjevil a nepoužívá. No naštěstí mám hodné sousedky anebo běžím koupit. Každopádně u nás panuje demokracie, takže se ptáme: Miláčku, nevíš, kde máme?" ;-D

2 0
možnosti

Jako výtvarnice jsem se to snažila řešit prakticky i esteticky. Máme veselé a nápadné klíčníky, vzkazníky, tužkovníky, i poličky na brýle a jiné neustále hledané věci, avšak zejí prázdnotou a pouze zdobí.

2 0
možnosti

Výborné:-)R^.

Připomněl jste mi naši historku (pravdivou):

Blízký příbuzný pohřešil kdysi "šrajtofli" s doklady a penězi. Trpěl trochu stihomamem, takže nejprve obvinil celou rodinu a když neuspěl, upřel svou pozornost na zaměstnání, kde se s pár lidmi nesnášel. U toho nakonec zůstalo, ukradli mu to ti "hajzlové" v práci.

I opatřil si nové doklady, oplakal ztracené peníze.

Po třech měsících vzal na sebe staré pracovní sako, odložené na hřebíčku na dveřích půdy. A copak bylo v náprsní kapse? Ano, "ukradená" šrajtofle.

2 0
možnosti

Nevím proč zde píšete o mně, neznáte mě a navíc nejsem váš blízký příbuzný.;-D

3 0
možnosti
Foto

R^ Ano, to jsou hrozné okamžiky.;-D Ovšem nejsmutnější chvíle, Tomáši, přicházejí, když člověk dlouho hledá a hlasitě podezírá celou rodinu, že mu zašantročila brýle a pak zjistí, že je celou dobu nosí zakleslé na hlavě.:-) Nojo, stalo se mi to.

3 0
možnosti
Foto

Ach brýle, ano, ale to jsem rovněž vyřešil nákupem většího počtu. Protože - hledat brýle bez brýlí je prostě nemožné. Takže - ideální je mít jedny "hledací" brýle, které po nalezení brýlí hledaných nutno vrátit na předem jasné a neměnné místo. V žádném případě se nespokojit s daným stavem a hledací brýle zaměnit za hledané. Příští hledání brýlí hledacích a hledaných by bylo katastrofální.

4 0
možnosti

Hezky shrnuto, ale čeká Vás ještě druhý kolo. Chvíli se mi zdálo, že Vaše řádky jsou jak ulitý na moje vnučky. Víkendová návštěva se dá přežít, dva měsíce prázdnin je očistec. Prej je to ale tím, jak mi manželka vysvětlila, že jsem dědek bručivej. R^

1 0
možnosti
Foto

Už Milouš Jakeš pravil, že nejhorší je, když nemáte podporu zdola. Tedy zůstat jako kůl v plotě. Co jste dělal špatně, pane Kloboučníku? ;-D

1 0
možnosti

;-D Pan Horníček tomu stavu říkal Malý, přehledný nepořádek.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS