Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úžasný, díky. Kdybych mohla přiblížit horu k Mohamedovi... takhle doufám v časy budoucí, kdy nebude žádný problém jen tak se sebrat a jít všechny poobjímat a popovídat. Nálada dle sympatických veselých očí Káji musela být báječná, ostatně jako vždy. Díky moc za toto fajn přiblížení blogerské sešlosti.V

3 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, příště třeba i s Vaší účastí.....

0 0
možnosti
Foto

Nádherná fotoreportáž z nesmírně příjemného večera ... R^ ... Tomáši, moc děkuji za lichotivou fotku a krásný komentář. Moc se těším na říjnové setkání v Ostravě, či okolí ...

3 0
možnosti
Foto

Díky, od machra přes všechno na plátně a tak nějak přeneseně i na fotkách to těší dvojnásob.

0 0
možnosti
Foto

Super fotky, děkujemeR^Tenhle sraz mi utekl tak strašně rychle ...... když je to někde super, čas běží jako bláznivý;-)Jen Michael prý na té fotce vypadá jak po obrně, tak to nesmím sdílet ;-D A přitom jen jedl řízek, co čórnul Patrikovi z talíře;-D... omylem;-DAle nasmála jsem se, až mě břicho bolelo - jak s klukama, tak s holkama;-DByl to parádní sraz, pro mne nejV

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, bylo mi opravdovým potěšením.

1 0
možnosti
Foto

H30a37n32a 17V63l72k94o64v33á

19. 6. 2018 16:27

Víte, doktore, nevím v kterém místě diskuse to bylo a tak to píšu sem - já jsem se vyjádřila asi třemi řádky o tom že se mi zdá zbytečné jedno "téma" které se táhne celou společností Blogů IDnes tahat skutečně, ale skutečně všude, obzvláště jde - li o víceméně drby.

To co následovalo byly reakce. Blogerky a "správňáka".

Tak jsem to pojala - jak to tak mám ve zvyku - jako diskutérskou výzvu.

Ale - pokud jste to ještě nepochopil - já tady nežiju (mám zaplaťpánbu vlastní život - děti, rodinu, přátele) a zde se tak nějak emocionálně- intelektuálně- žvanírsky odreagovávám.

Což nic nemění na tom, že Sraz blogerů a ostatní akce pořádané redakcí jsou tak nějak určené pro určitou skupinu blogerů a diskutérů, zatímco "ti druzí" (kterých je fakticky víc a nejspíš mají můj postoj - sem tam se tam podívám ale není to můj život)

Ostatně i diskuse pod tímto článkem se obešla bez "těch druhých".

Takže - viděno v globálu - je tento mejdan pro těch pár "co spolu chodíte" a ten zbytek společnosti si v klidu žije po svém. A občas přispěje do diskuse;-)

Možná (často) nepříjemným názorem.

0 0
možnosti
Foto

Už jsem Vám, paní Vlková, vše objasnil. Na sraz blogerů může přijít opravdu každý, nevšiml jsem si, že by probíhala nějaká selekce kdo smí a kdo ne. To, že nedorazili "ti druzí" (opravdu nevím, o koho jde), je pouze a jen jejich rozhodnutí.

Mějte se fajn a třeba příští rok přijedete na sraz osobně. Bylo by to pro Vás určitě přínosné.

1 0
možnosti
Foto

Chtěla bych poděkovat za velmi pěknou fotoreportážR^Pospojovat si tu spoustu tváří a jmen je díky tomu hned jednodužší. Použiju případně i jako tahák v nouzi, až bude chtít někdo z rodiny, abych vyprávěla:-) Těší mě, že jsem Vás mohla poznat osobně a zdravímR^

1 0
možnosti
Foto

bylo mi ctí a těší mne to. Pokud Vám rodičovské hedvábné starosti dovolí, tak plánujeme blogerské posezení v Ostravě na konec října. Budete vítána.

2 0
možnosti

šiš koukám, že jsem své včerejší květnaté poděkování a srdečné pozdravení neodeslala. Tak tedy děkuji a zdravím, Tomáši. V

1 0
možnosti
Foto

Taky zdravím, Dášo a přeji milostivé léto

0 0
možnosti
Foto

H79a89n10a 30V89l30k32o65v37á

18. 6. 2018 19:20

Víte, doktore, jak tady tak ležím na kanapi a sbírám síly na finiš školního roku...

a jak se tak snažím být k těm dětem fér....

Skutečně jsem se zamyslela (a postrádala) jedinou zmínku o paní Pilloni.

Moc ji nečtu, ale mám pocit že byla druhá....

A Váš pohled je Patrikem Bangou, takto šéfadminem .vykládán jako téměř oficiální informace IDnes.....

Proč je paní Pilloni neviditelná?

0 0
možnosti
Foto

Vážená paní Vlková, dovolil bych si reagovat a objasnit dvě věci.

1: Mrzí mne, že z jedné poznámky o estébácích, kterou napsal Marek Valíček, jste tak nějak začala zevšeobecňovat celé setkání, i když jste na něm nebyla. Psal jsem Vám už jednou, že toto rozhodně nebylo nosné téma večera. Opravdu není důvod k nějakému škatulkování a dělení se na správňáky a ty druhé. Je samozřejmé, že si k sobě sedali ti, kteří si chtěli spolu promluvit. Nevidím v tom nic anomálního.

2. K "neviditelnosti" paní Pilloni. Pokud se podíváte na období minulého vyhlašování vítězů ankety, tak fotografujících blogerů bylo povícero, stejně jako následných fotoreportáží. Každý fotil, takže téměř nebylo člověka, který by nebyl zvěčněn. Letos na setkání jsem měl svůj Canon a dělal jsem náhodné fotografie, více méně od stolu. Překvapilo mne, že jsem měl foťák jako jediný, ostatní fotili na své mobily a fotografie nejsou nejspíše natolik kvalitní, aby z nich vytvořili fotoblog. Takže jsem v neděli uveřejnil své fotografie, na kterých rozhodně nejsou všichni (vizte na mou poznámku i panu Kratochvílovi níže). Opravdu nejsem placeným fotografem redakce, takže mé fotky jsou subjektivní, mnohdy nejsou kvalitní.

Teprve v průběhu večera mi Patrik Banga sdělil, že nedorazil redakční fotograf a tak mne po zveřejnění mého blogu požádal, zda-li může použít do oficiálního blogu ty moje. S čímž jsem souhlasil.

Tolik na vysvětlenou a přeji hodně sil do konce školního roku.

A děkuji za gratulaci...

2 0
možnosti
Foto

H27a90n67a 94V65l49k95o39v21á

18. 6. 2018 17:00

Nicméně, pane doktore, ta Cena redakce - upřímně gratuluji.

Dozvěděla jsem se to tady - náhodou a tak taky náhodou gratuluji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jenom škoda že se nevešel i nevidomý přepisovatel s 550 úhozy./min, hluchotě hluché, Kráťovi.

1 0
možnosti
Foto

Vážený pane Kratochvíle, moc se omlouvám, že jste oba nebyli v záběru. Fotil jsem spíše náhodně, mnoho fotek se nepodařilo. Nejsem profesionální fotograf a tak mi prostě leccos uniklo.

Takových,. co jsem nevyfotil, je více.

0 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji za odtajnění virtuality blogerské!!;-D

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. Doufám, že jsem moc nevykecal.;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS