Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na mou duši je mi násilí cizí. Ale v tomto případě mě napadá jen bytelný karabáč a zvalchovat záda všem těmto pokoutníkům, když ruka zákona na ně zatím nemůže.

Suma sumárum: za článek obří KARMA, hyenám z dokumentu KARABÁČ.

3 0
možnosti
Foto

Zdeňko, i já jako člověk mírumilovný a nesnášející násilí bych opravdu asi uměl někomu dát do zubů..... díky za komentář

0 0
možnosti
Foto

R^Myslíte tu vodu s nějakým tím ethanolem?;-) Alternativu ani náhodou nezavrhuju, ale její využití má své hranice. Ten pořad jsem neviděla a zdá se, že vlny zvednul slušné.

1 0
možnosti
Foto

Voda s ethanolem může za jistých okolností i pomoci /pakliže je správný poměr ředění/. Ale na roztroušenou sklerosu to asi nepomůže.

1 0
možnosti
Foto

bych to obrátil jinak...vážně nemocný člověk, když selhává klasická medicina se obrátí kamkoliv a můj dobrý kamarád cyklista to udělal, a jak dřív nemohl, ted opět jezdí. Je ale jisté, že se neobrátil na podvodníka, jinak by takové výsledky neměl.

1 0
možnosti
Foto

Musíš vidět ten pořad, Jaromíre... Pak pochopíš, že měl tvůj kamarád neuvěřitelné štěstí...

3 0
možnosti
Foto

Podle mne to komplexně naopak trestné je, a to jako trestný čin - podvod.

Stačí když trestní orgány začnou konat...

1 0
možnosti
Foto

Ono se to dost obtížně dokazuje, musíte prokázat úmysl. Když ti lidé z "kliniky" budou tvrdit, že to pomáhá, tak to prostě prokázat nejde.

1 0
možnosti
Foto

Vykadění rakoviny vlastně ještě jde. Kadit se stejně musí. Já jsem ale přesvědčená, že až přijde nějaký magor s tím, že pomůže vypít první jarní moč, nebo něco podobného, tak se toho spousta lidí chytí. Za článek samozřejmě díky. :-)

1 0
možnosti
Foto

No, ale když se podíváte na ten pořad....ona odbornice tvrdila, že musíte míz síto, na které to uděláte......pak rozbor.....no potěš....díky za návštěvu.

1 0
možnosti
PL

P54e42t54r 55L97a47n35g34e81r

22. 5. 2018 15:41

Dík za informaci o pořadu, podívám se na něj. Jinak mám s lákáním na "zázračná uzdravení" zkušenosti. Máme autistického syna s těžkou mentální retardací a plnou inkontinencí.

Finančně jsme na tom dobře, ale čast dost zoufalí. A mohu potvrdit, že na obojí - peníze a zoufalost "oni podnikatelé" mají velmi dobrý čich. Zatím jsme se nenachytali.

2 0
možnosti
Foto

naprosto Vás chápu, pane Langere a držím palce, aby šlo všechno aspoň trochu dobře.....V

2 0
možnosti
VM

Smutné na tom je to, že takový pořad u řady neznalých vyvolá celkový dojem o alternativní medicíně. Přitom jsou alternativní kliniky a lékaři, kteří skutečně pomáhají a mají výsledky.

1 0
možnosti
PK

Tak jako mnozí, tak i já se včera díval... a jak jak jste naznačil, tak se nejedná o "nic nového pod sluncem"... Maně jsem si vzpomněl na cca polovinu 80.let, kdy na rakovinu umírala příbuzná mé tehdejší přítelkyně... I rodina nemocné se již chytala každého stébla naděje a někdo jim poradil nějakého "léčitele" či "léčitelku". Radou bylo nakadit do mísy a tuto mísu i s obsahem pak umístit - a teď už nevím na kolik dní - pod postel nemocné. Údajně "síla" tohoto "produktu" dokáže rakovinu "vytáhnout" z těla... Je samozřejmé, že metoda nepomohla a ta paní zemřela... Chápu zoufalost rodiny této paní - nebylo jí snad ani 40 let - co mě ale tehdy zarazilo, ale vlastně dodnes zaráží, to je ten hyenismus, kterým tahali a stále tahají ze zoufalých lidí peníze... A jsem rád, že se našel někdo (v tomto případě Česká televize), kdo na to poukázal...

Autore a ode mne samozřejmě karma...

1 0
možnosti
Foto

Takových šílenců je nejspíše více, než si umíme představit. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Karma za článek

Taky jsme se doma dívali. Byly tam scény, nad nimiž by se člověk mohl řehtat, kdyby to nebyla příliš vážná věc. Je jen dobře, že se podobné odhalování děje.

Mezi jiným jsem si ale položil otázku, kam byl přesunut pořad Reportéři ČT, v jehož obvyklé vysílací době se objevil tento nový investigativní formát.

3 0
možnosti
Foto

Taky jsem se na tento pořad díval při očekávání Reportérů ČT. Doufám, že jde jen o technický výpadek.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,48
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám