Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J75á94n 14B90o50k96o33r

26. 4. 2018 10:29

Osobne si myslím, že ochrana osobných údajov pred zneužívaním zmysel má, ale GDPR to v mnohých smeroch ženie do extrému. Niečo v zmysle, aby sme ochránili pár hlupákov skomplikujeme život mnohým ďalším.

1 0
možnosti
RP

Pane, tu cedulku na dveře tam rychle vraťte! Podle jiného zákona tam musíte mít jméno firmy a provozní dobu (argument, že děláte 24 hodin, protože jako soukromník nemůžete kunčofta poslat do kopru neobstojí. Vlastní zkušenost projektanta). Takže kruh se uzavírá, dostanou Vás kdy si zamanou a zlikvidují jako třídu. Možná by pomohlo dát cedulku pod síťku, jako v té pohádce. ;-D

5 0
možnosti
JV

A o tom to právě je. Nevinní neexistují, jen si to bohužel pořád ještě pár lidí nechce uvědomit.:-)

3 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

2 0
možnosti

R^

Jsem rád, že jsem v penzi. Tvůrčí elán našich politiků byl pro mne nepochopitelný již před dvaceti lety. Nyní nabírá na obrátkách. Podstatu nezachycuje, život nesmírně komplikuje. Snad nás aspoň nechají v klidu dožít. Bohužel, dnes a denně se přesvědčuji, že se mýlím.

Když jsem vstupoval do života, utajované skutečnosti fungovaly. Kromě StB. Samozřejmě! A utajení nepřekáželo životu. Ani v medicíně. Pak se začalo utajovat. I ve zdravotnictví. O zdravotním stavu svého lékaře věděli nejdříve jeho pacienti, pak možná i známý pacient. Místní léčitelce se to léčilo, když měla první informace o skutečném stavu pacienta, než k ní přišel. Jak byl pacietn šokován, když od léčitelky dostal první informaci o tom, že operace byla jen paliativní! Utajování pokračovalo. Nekonečná buzerace s ním především! Začaly váznout nezbytné informace ve zdravotnictví. Bez překračování legislativy přestávalo zdravotnictví fungovat. Zákony bránily v práci, ale únik informací se stupňoval. A stupňuje! Díky Bohu beze mne!

A příčina nezastavitelné destrukce společnosti? Budete se divit. Ale já obviňuji 1) pozitivní americké právo implementované do naší justice, kterou vládlo právo římské komunisty vehementně zpochybněné a 2) nekonečné levičácké sociální inženýrství postavené proti přirozeným vztahům a občanské svobodě!

Člověk je zvíře vysoce adaptabilní. Ale už beze mně, prosím, beze mně!

:-)

5 0
možnosti
JZ

Tak, tak, také těm mladým vůbec nezávidím! :-/

1 0
možnosti
JS

J75a18n 74S64o78u17č79e95k

26. 4. 2018 7:47

S lehkou nadsázkou okomentovaný dnešní stav. Ovšem tzv, GDPR přichází několik desetiletí takříkajíc po funuse. Data všech, kteří si někdy žádali o úvěr, hypotéku, kteří si zakládali účet, registrovali se u jakékoli společnosti nebo organizace, jsou majiteli nemovitosti, automobilu, telefonu a pod, tato data se všemi rodnými čísly, datem narození, jménem, bydlištěm, rodinným stavem, výší úspor, dluhy, závazky, zvyklostmi při nákupech a pod., již dlouhou dobu žijí vlastním životem, kolují kdesi ve virtuálním prostoru, hojně se s nimi obchoduje a ten, kdo má skutečný zájem zjistit si o Vás téměř cokoli, tam si to zjistí v řádu minut doma od svého PC. Proto považuji GDPR jen za pouhou další bruselskou buzeraci, nemající dnes žádné opodstatnění.

9 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Také mi několikrát za týden volá na můj osobní mobil kdosi,koho neznám a nabízí mi své služby apod. nevěřím, že to od května skončí. Spíše to bude šaškárna podobná té, co jsem popsal v blogu.

4 0
možnosti
Foto

Obávám se, že ten závěr, že nikdo nic nebude vědět, je příliš optimistický. Už teď mám totiž dojem, že Velký Bratr ví vše a bude hůř ...

2 0
možnosti
Foto

Čína už to rozjela - skenuje obličej a a ví, kdo kde je, kdo to je a co má na triku. Báječná budoucnost......

3 0
možnosti
JK

J14a19n 12K75o33z73á97k

25. 4. 2018 23:40

Dal jsem vám karmu za vtipnost, ale to nic nemění na tom, že jenom nechápete.

0 4
možnosti
Foto

R^Ježíšmarjá... Už chybí jen pátý příšerný jezdec z Apokalypsy...8-o;-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, díky a těším se sraz blogerů.

0 0
možnosti
JP

Skvěle napsáno, až z toho mrazí. DíkyR^

4 0
možnosti
Foto

Je naopak možné, že nám bude spíše horko. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Dnes jsem si pro jistotu začernil jméno na občanském průkazu. ;-€

14 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,51
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám