Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pamatuji ty scény, kdy otec - zubař - měl jít s chorým zubem ke kolegovi.

R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, to si umím představit, naštěstí - na křesle mu do toho nemůže nikdo kecat.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

VS

"..za utrpení celé rodiny, která se fotříkovi kradmo směje při vzpomínce na obrácenou situaci, kdy on - pán veškerého tvorstva - určoval, kdy kdo je už zdravej a musí do školy."

:-)

Doktoři mají tu nevýhodu, že jsou nalitý tisícema případů. Normální člověk na sobě pozoruje příznaky pouze chorob, které mají členové rodiny nebo o nich v nedávné době četli.

2 0
možnosti
DV

D92a27v77i78d 20V96l35k

6. 4. 2018 8:47

Ty kdyby ses vykvákl na tu politiku, tak máš vyloženě talent psát ironicko vtipné blogy. Máš to takové doktorsky jemné a inteligentní. Čoveče zvaž to. Byl bys dobrej.R^

4 0
možnosti
Foto

Když vona to furt taková sranda není, Vlčáku.

1 0
možnosti

R^

Díky! Je to tak! Lékař to vůbec nemá jednoduché!

Mne navíc zničilo české zdravotnictví. Syndrom vyhoření s depresí z ubývajícího slunečního svitu se kombinuje s hypochondrií. Úžasná kombinace! V posledních asi třiceti letech s podstatným zhoršením příznaků, které se nemírní ani po slunovratu jako dřív. Ani po úniku z našeho zdravotnictví exploatujícího nejen lékaře a zdravotní sestry, ale i veškerý personál. Má cenu se vyšeřovat stále s negativním výsledkem? Před řadou let jsem s tím už dávno přestal. A zatím to na umření nevypadá. A léky? Jen ty nezbytné! Kdyby mne zdravotnictví nezničilo, asi bych vyžil bez léků. Doporučovali mi pojistit se na život, když je na mně rodina plně závislá. Nepojistil jsem se. Risknul jsem to. Zděsil jsem se, když jsem si spočítal, že jsem tak ušetřil milion korun. Na stará kolena při těch důchodových almužnách se bude hodit.

A vůbec, na něco člověk umřít musí. A pak, co tady v té podivné společnosti, která si žije jakýmsi falešným, virtuálním životem, že? Snažím se žít naplno. Pracuji na zahradě, pracuji v lese a chodím do školy. Jo, na teologii. A žasnu nad novou exaktní teolologií, která usiluje odkrývat Ježíše Krista od pozdějších nánosů. Úžasné!

Jen ta politika je divná, moc divná! Politici jen politikaří, vzdávají se vládní odpovědnosti a žádnou kloudnou politiku nepředvádějí. A vůbec, jak ještě dlouho mne tu Pán Bůh nechá? Nechám to na Něm. Přece se neusoužím v planých potížích, že?

:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Oni zdravotníci obecně jsou dost děsní v roli pacošů.;-) Ale máte svatou pravdu, člověka prvně napadne ta nejhorší varianta, kterou normální člověk vůbec nezná. Až po ukončení vyšilování začne uvažovat racionálně.:-)

3 0
možnosti
Foto

Mám to od zkoušky z patologie doposud. ;-D

3 0
možnosti
Foto

R^i doktor je jen člověk-ikdyž ho mají někteří za Boha;-)

pobavil jste mě a jak známo smích léčí-takže léčíte i mi ordinační hodinyR^

4 0
možnosti
MV

a uz ses nekdy riz do jazyka pri olizovani lepidla na obalce???

2 0
možnosti
Foto

Kdyby jen to, Marku, jsem navíc šikovný jak kapesní hrábě.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ Nemocný lékař-muž je , jak píše paní Jandová, tuplovaný problém.:-)

Apropo, víte proč pánbůh, stvořil porodní bolesti? To je proto, aby ženy věděly, jaké to je, když dostaneme rýmu.

8 0
možnosti
Foto

To znám, ale jinak má paní Jandová recht.

0 0
možnosti
Foto

Jako žena v letech jsem věděla, že nemocný chlap je horší než nemocné děti. Ale že nemocný doktor je ještě horší...8-o8-o8-o???

Karma, pobavilo :-)R^

7 0
možnosti
Foto

Jsou věci, které víme jen my. Díky

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,50
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám