Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

MUDr. Luboš Nečas je ten pachatel z článku. Léta hledal svoje uplatnění v organizaci zdravotnictví. A často jsme se bavili o nutné reorganizaci zdravotní péče. Marně! Politici si vedou svou! Tak přece chce utéci do politiky! Přiznám se, že jsem si o něm myslel lepší věci. Zatím jsem se ho neodvážil zeptat: "Luboši, proč?" Co mi může říct, že?

:-)

1 0
možnosti
Foto

Mluvil jsem s ním jen jednou - kdysi - ještě na půdě komory a nechci vypadat jasnozřivě, ale byl to z mé strany poslední rozhovor. Nerad mařím čas.

0 0
možnosti

MUDr. Luboš Nečas je ten pachatel z článku. Léta hledal svoje uplatnění v organizaci zdravotnictví. A často jsme se bavili o nutné reorganizaci zdravotní péče. Marně! Politici si vedou svou! Tak přece chce utéci do politiky! Přiznám se, že jsem si o něm myslel lepší věci. Zatím jsem se ho neodvážil zeptat: "Luboši, proč?" Co mi může říct, že?

:-)

0 0
možnosti
Foto

Možná se mýlím, ale ta strana, o které je řeč, si jako svůj hlavní úkol vytyčila dostat Miloše Zemana na Hrad.

A kde je Miloš Zeman, který okázale ignoruje Šloufa a Velebu? No přece na Hradě. Takže, strana splnila na 110%, že?

1 2
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

8 1
možnosti

Mně se líbilo, jak Zeman Velebu okázale ignoroval při příchodu do sálu, když měl inauguraci. Už ho k ničemu nepotřebuje. Veleba se zařadil po bok Šloufa a dlouhé řady dalších nechytrých mouřenínů, které Zeman využil ke špinavé práci a vykopl.

Kontrarevoluce požírá své důchodce;-D

6 1
možnosti
Foto

Na inauguraci jsem se z důvodů ochrany vlastního zdraví nedíval. Ale to, že mouřenín je odstaven i přes hyperaktivitu vnikání do útrob, mne nepřekvapuje. Poněkud poťouchle dodávám, že mu to i tak trochu přeji.

4 1
možnosti

Nutno uznat - vtipné; i když ta Korea je trochu z řady (popová hvězda by byla stylovější). Ale spíše mě zarazil ten zájem o méně než půlprocentní veličinu. Vysvětlení mám dvojí: buď došly tradiční témata a nebo je obava, že by ten za politickou ohradou našel díru v plotě.

Je to o lidech; ať už se Zemanem v názvu nebo bez něj.

0 1
možnosti
Foto

jó, pan Veleba, to je síla, poslouchat jeho hovory

3 0
možnosti
Foto

Vy se tím zabýváte?

1 1
možnosti

Kukurukuku... Četl jsem rozhovory Velebou v MFDnes a hlavou mi lítaly možnosti, jak to zpracovat do blogu. Ale zakázal jsem si to. Pan V by měl zavřít a zhasnout - myslím v kancelarich jeho strany - aby mě tady někdo nenarkl z nevychovanosti.

3 0
možnosti
Foto

Představ si, že tenhle jak v obličeji, tak i v reálu bývalý komunistický papaláš vedl Agrární komoru. Mám přátele v zemědělství a oni tvrdí, že rozhovor s Janem Velebou byl v jeho funkci nezapomenutelným zážitkem. .

5 0
možnosti
Foto

Vtipné. Vaše starosti bych chtěl mít.

5 1
možnosti

Mate pravdu, Jiří, lepší by bylo, kdyby, nebylo nutné podobné situace komentovat...

4 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám