Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

L60e19o28š 11R74y80š61k36a

2. 4. 2018 21:35

Díky za veselé zamyšlení nad absurdnosti našich obav. Skvělé!!!

1 0
možnosti

R^

I to je zajímavá cesta. Antihoax. Na druhý pohled k rozeznání i pro pitomce. Ty ruské jsou plny štvavé, komunistické závisti a nenávisti. A ten hrubý slovník! Ty Tvoje jsou něžné, úsměvné, milé a nepostrádají exaktní pravdu.

Když tedy u nás prý jedna třetina z nás propadá v bezmené důvěře těm ruským, jsem zvědavý kolik procent u nás propadne těm Tvým... Oblíbenost musí být vysoká! Hodně zdaru, Tomáši!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Nu, musíme si pomáhat.

Já bych těm arabům klidně nějaké ty pomlázkové technologie prodal, ale oni by nám na oplátku měli prozradit, jak to dělají, že kdykoliv píchnou proutkem do země, tak z ní začne stříkat to černý, mazlavý bláto :-)

Tak veselé velikonoce.

3 0
možnosti
Foto

To by nebyl špatnej kšeft, a to říkám jako čtvrtinový Žid. :-)

2 0
možnosti
Foto

Já nevím...on tu delegaci kontrolní někdo téměř jistě zpremedikuje živou valašskou halůzkovicou...to ty protokoly snad ani nechci vidět. R^

4 0
možnosti
Foto

Z tohoto jediného důvodu to nevidím s tím naším odchodem až tak černě, Jano. ;-)

1 0
možnosti
OK

O88t95a 97K92i90n45c

1. 4. 2018 17:09

Nejdřív jsem se lekl, že už i vy, ale potom jsem si uvědomil, že je dne APRÍL. Přeji pěkní Velikonoce. :-)

2 0
možnosti
ZH

;-D napřed jsem mylně četl, že násilí je pácháno korbáčiky, tak to ve mně ještě nehrklo, ale pak jsem si s brýlemi přečetl, že karabáče a to jsem zaslzel R^ jen ať nám to komise s Bretschneiderem nandá.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že se ještě zapotíme.

1 0
možnosti
VF

Bod 3:

... jak je možné, aby byly ženy po zaplacení ponechány naživu? Vysvětlení je jednoduché, je ze života. Krtek uloví hodně žížal, ale nesežere všechny. Dělá si zásoby. Chytrý násilník si ženy nechává i pro další Velikonoce.

Hezké svátky!

6 0
možnosti
Foto

To mne nenapadlo, ale je to sofistikované. Děkuji.

2 0
možnosti
MS

R^ Povedená taškařice. Ten Bretschneider tam sedí. :-)

3 0
možnosti
Foto

Bretschneiderů je plno, pane Stehlíku. Díky.

4 0
možnosti
MV

to pnuti, vid, Tome?

ja si "uzivam" Velikonoce: ze zahrady jsem odvez 17 kolecek chvoji, ktery chranilo pres zimu ruze, pak jsem vyluxoval vsechny pavuciny v byte - uz to tu na nekterejch mistech vypadalo v povestnym chramu, kterej dobyl Harrison Ford!, pak jsem sel nakoupit dvacet housek, protoze delame hlavicku i pro par lidi v baraku a ja osobne se vybicoval k memu prvnimu vlastnorucne upecenymu velikonocnimu bochanku, jehoz povrch jsem zasypal zhusta nasekanejma mandlema - matka na povrch jejiho bochanku nasype vzdy cca 10 platku mandli, o ktery jsme bojovali! a za chvili mizime na vejlet s nozikem v ruce, pac proutku na zitrek treba.

nepisu - velikonocuju, ale chapu, ze pnuti je pnuti...letos mam pnuti navysost velikoncni

ale diky za pobaveni

4 0
možnosti
Foto

Marku, vůbec nepochybuji, že vše trávíš v pohodě.

Dobrou chuť a hodně pohody Vám všem.

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,51
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám