Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^byla jsem zděšena jak papežovo gesto kritizovali sami křesťané-stejně jak se staví ke všem muslimům-čímž myslím i některé zdejší protimuslimské často nechutné a nenávist vzbuzující blogy a komentáře-dík vám za tento blog a pěkné svátky

2 0
možnosti
Foto

No, aniž bych to předvídal, tak už se objevily články, které z papeže Františka dělají ďábla, marxistu, zaprodance atd. Díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

L14e72o19š 69R83y33š63k66a

30. 3. 2018 10:15

Děkuji Tomáši za tento blog. Když čtu reakce níže, tak musím dát za pravdu...I za těch 2 000 let se nic nezměnilo. Jsou lidé, kteří se domnívají, že umytí nohou muslimům je téměř zločin. Pokud bychom jednali stejně jako papež František, asi by se nám žilo lépe.

I já přeji požehnané velikonoční svátky.

2 0
možnosti
MS

Líbat nohy komukoliv z jiných pohnutek, než eroticko-sexuálních, je silně proti mému přesvědčení. :-) Krásné a veselé Velikonoce R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné Velikonoce a Mír nám všem :-)

0 0
možnosti
ŠS

Predne, ucednici nebyli trestanci a nebyli ve vezeni. Jedinou hlavou Cirkve je Jezis Kristus, nikoli papez. Kdyz jsem nedavno byla na pedikure rybickama, tak mi pak pan osusil nohy rucnikem a netvaril se pri tom nabozne.

1 1
možnosti
Foto

Jedl jsem pudink ponožky, vítr, ponorka.....

1 0
možnosti
Foto

Já, protože nepatřím k žádné církvi (ateistickou ještě neuznali), si tedy nohy myji sám, a to každý den. Dokážu to, přestože mám někdy na sebe strašný dopal.

Nicméně ani to mi nebrání, aby všem popřál krásné a veselé Velikonoční svátky.

R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu. Mám pro Vás pane Dvořáku informaci, že mnoho věřících se vyskytuje mimo církev, zatímco v církvi je mnoho nevěřících.

3 0
možnosti
JL

Krásné svátky, přeju.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

A jinak Tomáši, už jsem Vás nominoval na blogera roku ;-).

4 1
možnosti
Foto

Tome děkuji, dva hlasy jsem rozdal, jste třetí. Ale je mi to líto, protože bych potřeboval asi tak další 5-6, abych mohl být "spravedlivý".

Ale třeba se uvidíme na srazu blogerů. Máte u mne pivo. ;-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji Jiří a přeji klidné svátky Velké noci.

0 0
možnosti
Foto

Krásný článek. ..děkuju. ♥ vcera po jedné situaci v mhd.mi jeden dědeček povídá: na světě jsou dva druhy lidí. ..ty normální a blázni.a svět se mění k lepšímu právě diky bláznům...Nekdy si tak rikam....Tomáši, že takový Erasmus Rotterdamský mrká z nebe a říká si...tak jsem aspoň nějakého toho blázna našel:) Vám krasne svátky. Děkuju za Váš text.

4 1
možnosti
Foto

Vám taky Radko, krásný svátky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,46
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám