Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

L71e15o27š 46R25y36š92k93a

17. 2. 2018 23:57

Dobrá úvaha! Postní dobu ostatně vnímám jako výzvu a dar z hůry.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, dobrý člověče.

0 0
možnosti

...a což si takhle odpustit v téhle době čtení blogů?

0 1
možnosti

...a nestálo by za to odpustit si v téhle postní době čtení blogů ?

Nebo ještě lépe, je v zájmu možného rizika zhřešení vůbec raději nepsat.

0 1
možnosti

J80a82r96a 37R75a57n23k

14. 2. 2018 23:58

Je to pouze na Vas, pane Martinec:-/

3 0
možnosti
Foto

R^Znám několik lidí, co si v tuhle dobu odpouštějí čokoládu. A vždycky tu "poslední až do Velikonoc" veřejně obrečí na sítích...

2 0
možnosti

A prave jsem videl v tivi,

jak kardinal Marx maluje vericim ve Frauenkirche palcem namocenym v popelu kriz na celo. A ti mu za to libaji ruku. Zvlastni okamzik.

0 1
možnosti

Jeste jsem se o ten pust nikdy nepokusil. Ale starsi svinacek uz leta praktikuje ani kapku alkoholu v teto dobe. Tvrdi ze mu to prospiva a i o par kilo zhubne.

Ale hlavne jste mi pripomel ty farizeje, o kterych nam vzdy v nedelni skole vypravela pani fararova smetanova. A oni vebec nebyli jen v te Israeli. Desim se, kolik se jich prestehovalo sem.

2 1
možnosti
Foto

teda kdybych byl úplně upřimný, a to jistě můžu:-)svých čtyřicet, ale povětšinou daleko měně, si nevybírám podle datumu, ale podle toho, jak je tělo zhuntovaný, leč jsem požitkář:-)

2 1
možnosti

D67a82v12i42d 11V89l11k

14. 2. 2018 9:44

Moc hezky napsáno, titulka jistá. Přemýšlím, co bych si měl odpustit za hřích? Asi čokoládu,to by mně prospělo.

1 0
možnosti
Foto

To, Davide, není hřích, to je potěšení. :-)

1 0
možnosti
Foto

Diky za clanek, myslim, ze jsem potrebovala jemne pripomenuti:)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS