Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A ja porad koumal nad smyslem nekterych zdejsich clanku. Oni je psali ti nezenati a neprovdane.

3 0
možnosti

D94a87v34i98d 43V38l96k

31. 12. 2017 10:36

No konečně jsi to trochu odlehčilR^R^R^R^Já Ti přeji do nového roku hodně optimismu Tomáši a pij dobrý alkohol, páč směrem nahoru se vždy lépe hledí přes mázdru drobné opičky(třeba na Hrad);-D

4 0
možnosti
Foto

Vlčáku, otevřel jsem single maltku Tomintoul 15 roků starou. Sedím u krbu, posrkávám a mám se dobře.

Tobě vše dobré a přeji množství veselých příhod.

1 0
možnosti
Foto

No, něco na tom bude. Vezmu-li jednoho pána, který se ženil v pokročilém věku, ještě to bylo takové manželství na dálku a podívám-li se na jeho chování, tak měli autoři studie zřejmě pravdu.;-) Vám vše dobré v novém roce, Tomáši :-)

2 0
možnosti
Foto

I Vám paní Jandová, jen to dobré a ještě lepší.

1 0
možnosti
Foto

R^Tomáši, líbí se mi Váš přístup k výkladu zdravotnických studií, potažmo statistik! Včera jsem četla článek o mamografu a říkala jsem si, kdo, proč to sepsal... A přidávám se níže k Honzovi...cink, cink;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Miluji studie podobné těmto. A poté jejich interpretaci a poté interpretaci interpretace.

2 0
možnosti
Foto

Tak voni už toho vědátoři vyzkoumali... Zajímavý pohled z netradičního úhlu.;-D;-D;-)R^

0 0
možnosti

Nevím, ale mě+ před demencí zachránil rozvod;-)

3 0
možnosti
Foto

jsou výzkumy, kterým moc nevěřím:-)Tomáší vše nejlepší do nového roku a hlavně zdraví:-)

0 0
možnosti
Foto

Jasně Jaromíre, co bys chtěl na Silvestra od fabulátora....;-)

0 0
možnosti

Tak budu dementní, ale jelikož mi to vyhovuje nebudu měnit ;-)

Ale s tím jídlem to je pravda, snídaně relativně zdravá, oběd v práci a večeře... to je masakr ;-D ale já na nějaké vyvařování nemám čas a i kdybych měla, tak je to pro mě ztráta času ;-)

A všechno nej do nového roku 2018 :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS