Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^Každej nějak začínal.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nám trochu obavy, že končím.

1 0
možnosti
OK

O24t63a 16K58i40n36c

11. 12. 2017 20:28

Zablať Pánbůh. že jste si rozmyslel roli Vladimíra Uljanova alias Lenina, protože to by vás potom mohli vycpat a ukazovat turistům v nějakém mauzoleu. To bych potom nemohl zvyšovat karmu vašich blogů. Takže pro tentokrát karma. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Oto za laskavost, ale myslím, že s tím vycpáním jste docela blízko.

0 0
možnosti

Na gymplu jsme se domluvily s jednou spolužačkou, že když půjdu na DAMU ( nabyla dojmu, že musím, že mám talent ), tak ona půjde na soutěž MISS ( byla opravdu krásná a já jsem nabyla dojmu, že právě ona bude naše příští nejkrásnější slečna republiky ). Ale bohužel, byla navíc inteligentní, takže se do soutěže nepřihlásila, a tudíž jsem se nakonec na DAMU nehlásila..až budeme mít sraz po 20 letech ( v příštím roce ), dám jí dršťkovou...jelikož mi zkazila život! ;-(;-D

Pobavila jsem se, díky Tome! R^

1 0
možnosti
Foto

rádo se stalo, já se na rozdíl od Tebe bavím o cosi méně....

0 0
možnosti
Foto

Vaše vyjadřovací noblesa se sfér Thálie blíží...R^, ovšem vstoupit přímo na prkna je lákavější...;-)

1 0
možnosti
Foto

Olčo, osvětlovač toho moc nenakecá, ale uvidíme, dám Vám vědět.

1 0
možnosti
Foto

R^když jsem byl školák hrál jsem dvě hry v dětském divadelním souboru, svého času jsme i do Hronova postoupili...a tak jestli mě pamět neklame...dobře Ti rozumím:-)nic méně mám to za sebou...když pominu ty stovky zábav, které jsem jako muzikant strávil na prkech hudebních...převážně vesnických kulturáků:-)

1 0
možnosti
Foto

No, Ty už to máš aspoň odbytý a zažitý, ale co já na stará kolena?

0 0
možnosti
Foto

... vrchní osvětlovač? Možná nejvrchnější osvětlovač! Pěkné čtení, Tomáši ;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

No, nevím Karle, jestli je to poklona nebo kondolence. Každopádně díky.

0 0
možnosti
MM

Poznal jsem dost herců, kteří nebyli určitě lepší než byste byl Vy.R^

1 0
možnosti
Foto

No, jako osvětlovač jsem zatím hodně nízko, pletu si čísla světel atd. Ale není to tak úplně vidět....;-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, kecat umím, hrát nejspíše ne...

0 0
možnosti

I10v58a50n 69Š22t68í13p25e37k

11. 12. 2017 15:12

Ebenezer Scrooge. A hlavně mi neděkujte za "nákuk".

0 0
možnosti

I41v81a69n 43Š37t30í76p91e12k

11. 12. 2017 15:13

P.s. Natož za "vizitaci".

0 0
možnosti
MV

ty jo! svetlonos - to je vic, nez kral Lear a Lenin dohromady!!!!

4 0
možnosti
Foto

No, to, že jsem Lucifer mě napadlo už dávno....

díky za vizitaci a přeji pěkný den Marku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,50
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám