Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

L51e58o90š 78R95y64š20k88a

17. 11. 2017 18:39

Tomáši, skvělá reflexe na události, které změnily nejen naše dějiny. Naprosto se vším souhlasím a je mi líto,, že si svobody tak málo vážíme.

3 0
možnosti
Foto

Což je zcela normální mezi slušnými lidmi.;-)

0 0
možnosti
PJ

A teď již k odkazu listopadu 1989.

Mám dojem, pakli Češi přišli o pocit že jsou v Čechách doma a tedy že spolurozhodují o svém osudu tudíž o svébytnosti, že to ani nelze nazývat odkazem jako spíše zradou Češství.

0 0
možnosti
PJ

Krátce řečeno, moudrého z člověka neudělá VŠ, zajištěné postavení ani plat. A je-li kdo nemoudrý neboli mu chybí-li přirozená inteligence v apatyce nekoupí, spíš se z něj stane náfuka a zrádce.

0 0
možnosti
PJ

Naivní hloupostí vznikající vzděláváním a vytvářením neopodstatněného sebevědomí nikoli na základě vlastenectví, ale za nikoli osobně zasloužené peníze, což lze nazvat likvidací české suverenity snahou katolické církve do Čech infiltrovaného německého nepřítele, a tím výchovou mládeže podobnou jako za Rakouska.

0 0
možnosti
Foto

jste si jist, že rozumíte tomu, co jste napsal?

2 0
možnosti
JR

J30a80r94a 66R14a17n92k

17. 11. 2017 13:36

R^Krasna rekapitulace, jsem zde vlastne v tuto dobu poprve a sleduji na tv u pratel v Pisku, je to emocionalni moment, jsem na ty, kteri vypiskali Okamuru hrdaR^

7 0
možnosti
Foto

Jaro, zdravím Vás do Čech;-)

1 0
možnosti
Foto

J35i57ř25í 82T67u14r43n55e70r

17. 11. 2017 13:23

Nemám, Tomáši, co dodat, nemám co rozporovat:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Díky Jiří, jsme na stejné vlně.

0 0
možnosti
JZ

J21a35n 89Z72i87e76g10l90e91r

17. 11. 2017 13:01

Králové mívali pro obveselení své šašky a zdejší blogové diskuse mají Jaromíra Petříka. :-)

6 1
možnosti
Foto

Jene, vždyť Vy přece dobře víte, jak skvělý člověk to je. On dokáže z jedné věty blogera provést Freudovskou psychoanalýzu a odhalit vše v minulosti posuzovaného, popsat několika slovy jeho charakter a do značné míry určit i jeho další směřování.

Navíc je obdařen skvělou pamětí, má dokonalý archív toho,kdo co kdy a k čemu řekl.

Myslím, že je ozdobou tohoto blogu a jen potměšilost adminů přidělila cenu blogera roku panu Větvičkovi, i když pro všechny čtenáře byl jasným vítězem on.

2 0
možnosti
MV

letos prvne jsem, Tomasi, tak nejak premejslel o vsech tech letech po 89. nikdy před tim me to nenapadlo - rekapitulovat a podobne. asi ten vek. a prisel jsem na to: je tu krasne. Cesko je prijemnym mistem pro zivot: malebny, tolerantni, kosmopolitni, hebky, prosluneny a sem tam i proprseny, volny, ohleduplny, nekdy sladky jako plastev medu, sem tam stiplavy jako prvni jarni redkvicka. lidi tady zijou v poklidu, resej si maly starosti a prozivaj svoje velky radosti. nikdo uz nikomu nezacpava hubu a neni nutny zit ve stadech a poslusne pred noci nabihat do urcenych ohrad. do zahranici clovek vyjizdi i proto, aby se rad vracel domu. a cizinci maji Cesko radi. jediny, co vidim zkultivovanipotrebny je politicka scena - to je, cesky receno - švajneraj.

dekuju za moc hezkej blog. jak vis, politicky a blogy k aktualnim udalostem nectu. ale u Tebe sem tam neodolam. a dneska jsem si šmáknul. diky jeste jednou a klidnej a prijemnej den s Tvoji rodinou preju

7 0
možnosti
Foto

Marku, od Tebe to těší. Mám stejný náhled, jsem taky šťastnej, že jsem se toho dožil, smutním, že můj táta ne /+1985/, protože na něm se bolševik taky vyřádil. Mám radost z mých dětí, které mohou cestovat a nejsou zahumuseny nějakým ideologickým svinstvem.

Pěkný víkend.

0 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám