Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P25a27v51e65l 35K89a13m49a44s

18. 11. 2017 14:11

Milé počtení :-)

0 0
možnosti
Foto

L92e88o61š 95R15y44š74k59a

17. 11. 2017 20:46

Také jsem se díky nemoci pustil do úklidu šuplíků. Přišel jsem na to, že je to velmi dobrodružné a užitečné. S nostalgií probírám věci a děkuji, že jsem je ještě nevyhodil. Dík za prima článek. :-)

0 0
možnosti
Foto

Máme to stejné, Leoši, rychlou úzdravu přeji...

0 0
možnosti
Foto

To je tedy opravdy vynález. ;-DR^

Až se divím, že si toho nevšimnul nějaký vývojář firmy Microsoft a nebo Apple. Takové virtuální šuple by možná bylo uživatelsky vděčnější než složka. :-)

2 0
možnosti
Foto

Nemáte nějaký link na Microsoftíky? Já bych jim svůj nápad docela rád prodal.. nejsem drahý...

0 0
možnosti

Šuple, či šuflík....My pamětníci jsme měli doma šuplatkostn. Bylo těžké šuplík vytáhnout, ale ty poklady! Stařenky (babičky a prababičky) tam měly krojové sukně, mušelínové fěrtochy a nádherně vyšívané další části krojů. Modlitební knížky, staré obrázky a velké svíce od biřmování. Bylo zajímavé s jakou úctou jsme my děti nakukovaly a nikdy jsme žádný kousek neponičily, nezašpinily. Božena Němcová nás asi znala. Její babička ale měla truhlu, my šuplatkostn.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, taky jsem jednou u mé staré tety na vsi jako kluk otevřel ty poklady. Bylo to tam, jak píšete - svátost oltářní....

0 0
možnosti
Foto

Tak úplně domácí to zas není, v práci též zvládám... Přiznávám ale, že včera jedna věc ubyla.;-D

1 0
možnosti
Foto

Gratulace. Šuplíky domácí jsou však zásadní

1 0
možnosti

Díky za milé povídání!

Já už jsem překročil i to šuplení. Šuplím i na nočním stolku. Navrch. Nad šuplíkem. Možná bych mohl přiznat, že entropie mého bordelu je neskutečná a nekonečná. A moc smekám před svojí ženou, že mne zatím za to nezabila.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud šuplíš, žiješ....

0 0
možnosti

D98a41v45i15d 81V54l65k

16. 11. 2017 15:38

Hezký blog, já nejraději šuplím prachy.A ještě raději je pak po nějaké době v tom šupleti najdu.Naštěstí není v dohledu(Doufám teda) žádná měnová reforma ;-D

1 0
možnosti
Foto

No, někdy tam můžeš najít dvacku s Rašínem, tak dej bacha....

1 0
možnosti

J25o60s11e52f 49H50e20j50n38a

16. 11. 2017 14:50

R^ Já už mám zašupovací jenom klávesnici od počítače.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Já mám tolik šuplíků, že už si nepamatuji co kde mám;-D. Hezky napsáno a R^.V

1 0
možnosti
Foto

Kolik šuplíků, tolik životů.

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám