Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Hezký. Podle titulku jsem čekal něco o udavačích... ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak nevím, jestli jsem Vás potěšil nebo zklamal.

0 0
možnosti
Foto

No jo, a ta sranda kolem.

0 0
možnosti
Foto

A zapomněla jsem zmínit krásné fotografie....

Skvěle zachycují práskání....o polednách i šestnácté hodiny....

Bezva....;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné...jako bych tam stála s Vámi.

Pořádná atrakce pro turisty.....vím na 90 % že na Maltu pojedu....jen jak na ni ušetřím, to zatím netuším.....počkám si, kolik nám Bábiš přidá na "žoldu" R^R^R^V

1 0
možnosti
Foto

Vyražte, ale ne s cestovkou. Letenky jsou v předstihu levné a bydlení na internetu seženete taky. Po Maltě jezdí všude levné autobusy.

0 0
možnosti
MV

ty jo, pěknej čouďák!

0 0
možnosti
Foto

A ta šlupka taky stojí za to.

0 0
možnosti
Foto

Pěkný. A náhodou je na zrovna teď na Maltě jeden můj kámoš se ženou.

0 0
možnosti
Foto

Teoreticky bych to mohl být já, Tomáši. ..:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezká a poučná práskačka ! R^:-)

1 0
možnosti
MP

Karma jak kanóóón :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, za ten kanón

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám