Diskuse

Krása balkónů na Maltě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

balkonová serenáda :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Nadherny barevny kontrast vuci jednobarevnym monotonnim domum

1 0
možnosti
Foto

Ty domy zas tak monotónní nejsou, ale máte pravdu, že barvy balkónů jsou opravdu pestré.

0 0
možnosti

Zdarec, na maltě jsem byl, ale takové balkony jsem nedělal.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to já taky ne, jenom jsem se koukal. A fotil.....;-)

0 0
možnosti

D39a86v19i85d 85V17l29k

10. 9. 2017 18:28

Krása já taky vždycky ulítnu na nějakém detailu .Kliky, dveře,okna. SuperR^

1 0
možnosti
Foto

Možná budou kliky z Malty....uvidíme...

0 0
možnosti
Foto

No jo, to se to staví, když je všude dostatek malty :-)R^

3 0
možnosti
Foto

opravdu moc krásný blog, Tomáši...moc jste mě slovem - výkladem i fotkami potěšil:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Radko, děkuji za přízeň i návštěvu

0 0
možnosti
Foto

jsem stejného názoru, Karle, ty balkóny jsou opravdu výstavní

0 0
možnosti

Nádherná balkónová přehlídka!:-)))

Díky!

1 0
možnosti

Pro nedělní potěšení oka...než kouknu do zrcadla...;-D

Moc pěkné, Tomáši! R^

1 0
možnosti
Foto

Nesmysl s tím koukáním, myslím, že by Ti to na tom balkóně slušelo kdykoliv

1 0
možnosti
Foto

R^To je nádhera, Tomáši! Taky ráda koukám nahoru na domy. Zatím se mi nesplnil jeden sen - odmalička jsem si přála bydlet v pokoji s arkýřem nebo krytým balkonem...

2 0
možnosti
Foto

Neodvážit se je osudné....John Lennon

1 0
možnosti