Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Povedená taškařice ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Směju se nahlas....můj muž naštěstí ještě spí....směju se ráda, ale takové krásné počtení jsem už dlouho neviděla....jste naprosto úžasný....umět takto podat to nádherné obdarovávání Vaší ženou....doufám, že si to pečlivě přečetla....R^VR^ a krabice s bačkorama s bambulkama bude Váš příští dárek...SUPER

1 0
možnosti
DV

D28a48v60i18d 82V71l21k

2. 9. 2017 21:22

R^R^ať žijou papuče;-D

1 0
možnosti
Foto

Já vím, že Ty mi rozumíš ...

1 0
možnosti
Foto

Při vší úctě k Vám- směju se tu jak zvíře ;-D;-D;-D;-DR^

5 0
možnosti
Foto

Při vší úctě k Vám - vidím Vás...;-D

1 0
možnosti
OK

O53t69a 19K16i28n97c

2. 9. 2017 11:34

;-DR^ A samozřejmě karma.

2 0
možnosti
PK

1. Karma

2. Vtipné, jak se snad od tebe již očekává s naprostou samozřejmostí. Sám jsem asi 2 x v životě seděl na koni a zcela rozumím tomu pocitu v sedle cválajícího koně, který pouze jde.

3. Jablko nepadlo daleko od stromu, viz. komentář tvé dcery :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkně děkuju za porozumění.....

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Ds dovolením budu číst v hodinách jako naprosto ukázkový fejeton, který drží lajnu staré dobré školy a plní to, že je aktuální k ,,espritu,,doby a vynikající přesto i po dalších sto letech... HaškuVodvářkoR^super, Tomáši děkuju moc.V

2 0
možnosti
Foto

Radko, umíte pošimrat mužské ego dokonale.....ale netrapte žactvo, nebude mě mít rádo... vizte G.B.Shaw

1 0
možnosti
Foto

P.S. ať se Vám dobře létá

1 0
možnosti
Foto

Co létání, to asi půjde, podstata je dobře přistát...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám